Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5781
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯнуш, Рибак-
dc.contributor.authorШаповал, Валентина-
dc.date.accessioned2023-09-22T07:45:01Z-
dc.date.available2023-09-22T07:45:01Z-
dc.date.issued2023-09-22-
dc.identifier.citationЯнуш Р., Шаповал В. Становлення соціальної відповідальності бізнесу в Польщі та тенденції її розвитку в умовах кризи. Економіка, №2, 2009.uk_UA
dc.identifier.issn2706-9079-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5781-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано досвід Польщі у становленні соціальної відповідальності бізнесу. Визначено, що процес втілення принципів соціальної відповідальності бізнесу відбувається шляхом усвідомленої участі держави, бізнесу та громадянського співтовариства. Зроблено припущення щодо можливих сценаріїв розвитку соціальної відповідальності бізнесу в умовах кризи.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка;№2, 2009-
dc.subjectСоціальна відповідальність бізнесуuk_UA
dc.subjectкорисний досвідuk_UA
dc.subjectетика бізнесуuk_UA
dc.subjectдосягнення у сфері захисту довкілляuk_UA
dc.subjectфілантропічна діяльністьuk_UA
dc.titleСтановлення соціальної відповідальності бізнесу в Польщі та тенденції її розвитку в умовах кризиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2009/2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12.pdf339,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.