Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/5684
Название: Діагностика маркетингової діяльності в рітейл-банку
Авторы: Дронова, Т. С.
Дата публикации: 1-сен-2023
Издательство: ГО «Науково-освітній інноваційний центр суспільних трансформацій»
Библиографическое описание: Дронова Т. С. Діагностика маркетингової діяльності в рітейл-банку / Т. С. Дронова // Парадигмальні виклики сучасного розвитку : колективна монографія / за загальною редакцією Дуки А. П. Чернігів : ГО «Науково-освітній інноваційний центр суспільних трансформацій», 2022. 243 с.
Серия/номер: Парадигмальні виклики сучасного розвитку : колективна монографія;2022
Аннотация: Стаття присвячена діагностиці маркетингової діяльності рітейл-банку. Проаналізовано основні економічні результати діяльності рітейл-банку. Досліджено політику ціноутворення, інноваційну діяльність, асортимент послуг, канали розподілу послуг. Проведено оцінку витрат Приватбанку на здійснення маркетингової діяльності. Виявлено, що основою комунікаційної політики є орієнтація на потреби клієнта. Для вивчення макросередовища АТ КБ «Приватбанк» було проведено PEST-аналіз. Для оцінки стану внутрішнього середовища АТ КБ «Приватбанка» було проведено SNW-аналіз
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5684
ISBN: 978-617-95224-1-3
Располагается в коллекциях:Кафедра маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
12-37-PB.pdf5,95 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.