Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5684
Назва: Діагностика маркетингової діяльності в рітейл-банку
Автори: Дронова, Т. С.
Дата публікації: 1-вер-2023
Видавництво: ГО «Науково-освітній інноваційний центр суспільних трансформацій»
Бібліографічний опис: Дронова Т. С. Діагностика маркетингової діяльності в рітейл-банку / Т. С. Дронова // Парадигмальні виклики сучасного розвитку : колективна монографія / за загальною редакцією Дуки А. П. Чернігів : ГО «Науково-освітній інноваційний центр суспільних трансформацій», 2022. 243 с.
Серія/номер: Парадигмальні виклики сучасного розвитку : колективна монографія;2022
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена діагностиці маркетингової діяльності рітейл-банку. Проаналізовано основні економічні результати діяльності рітейл-банку. Досліджено політику ціноутворення, інноваційну діяльність, асортимент послуг, канали розподілу послуг. Проведено оцінку витрат Приватбанку на здійснення маркетингової діяльності. Виявлено, що основою комунікаційної політики є орієнтація на потреби клієнта. Для вивчення макросередовища АТ КБ «Приватбанк» було проведено PEST-аналіз. Для оцінки стану внутрішнього середовища АТ КБ «Приватбанка» було проведено SNW-аналіз
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5684
ISBN: 978-617-95224-1-3
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12-37-PB.pdf5,95 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.