Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5684
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДронова, Т. С.-
dc.date.accessioned2023-09-01T08:03:05Z-
dc.date.available2023-09-01T08:03:05Z-
dc.date.issued2023-09-01-
dc.identifier.citationДронова Т. С. Діагностика маркетингової діяльності в рітейл-банку / Т. С. Дронова // Парадигмальні виклики сучасного розвитку : колективна монографія / за загальною редакцією Дуки А. П. Чернігів : ГО «Науково-освітній інноваційний центр суспільних трансформацій», 2022. 243 с.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-95224-1-3-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5684-
dc.description.abstractСтаття присвячена діагностиці маркетингової діяльності рітейл-банку. Проаналізовано основні економічні результати діяльності рітейл-банку. Досліджено політику ціноутворення, інноваційну діяльність, асортимент послуг, канали розподілу послуг. Проведено оцінку витрат Приватбанку на здійснення маркетингової діяльності. Виявлено, що основою комунікаційної політики є орієнтація на потреби клієнта. Для вивчення макросередовища АТ КБ «Приватбанк» було проведено PEST-аналіз. Для оцінки стану внутрішнього середовища АТ КБ «Приватбанка» було проведено SNW-аналізuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherГО «Науково-освітній інноваційний центр суспільних трансформацій»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesПарадигмальні виклики сучасного розвитку : колективна монографія;2022-
dc.titleДіагностика маркетингової діяльності в рітейл-банкуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12-37-PB.pdf5,95 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.