Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5680
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДронова, Т.С.-
dc.contributor.authorПіпкіна, А.Є.-
dc.date.accessioned2023-09-01T06:49:14Z-
dc.date.available2023-09-01T06:49:14Z-
dc.date.issued2023-08-01-
dc.identifier.citationДронова Т.С. Аналіз каналів просування продукції в мережі інтернет (на прикладі ат КБ «ПриватБанк») / Т.С. Дронова, А.Є. Піпкіна // Економіка та суспільство, Випуск # 25 / 2021uk_UA
dc.identifier.issn2524-0072-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5680-
dc.description.abstractСтаття присвячена актуальним питанням використання мережі Інтернет у просуванні продукції. Проана- лізовано стратегію просування товарів за допомогою актуальних каналів інтерактивного маркетингу найбільшим комерційним банком України. Просування товару – це поетапне планування і реалізація дій, націлених на створення попиту на ринку з метою стимулювання продажів. Стратегія – це модель узагальнення дій, необхідних для досягнення поставлених цілей шляхом координування і розподілу ресурсів фірми, тобто розробка стратегії фірми полягає в розробленні планів досягнення цілей, в якому передбачені можливості фірми. Стратегія просування – це комбінування різних способів і каналів реклами. Проведено аналіз сайту та сторінок у соціальних мережах. Досліджено основні канали просування продукції в мережі Інтернет. Окреслено зміни, що відбуваються у банку, стратегія якого аналізуються.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherМукачівський державний університетuk_UA
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка та суспільство;Випуск # 25 / 2021-
dc.subjectбанкuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectпросуванняuk_UA
dc.subjectканалиuk_UA
dc.subjectпросуванняuk_UA
dc.subjectсайтuk_UA
dc.subjectінтернетuk_UA
dc.titleАналіз каналів просування продукції в мережі інтернет (на прикладі ат КБ «ПриватБанк»)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Економіка та суспільство. – 2021 - Піпкіна А..pdf145,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.