Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/5677
Название: Діяльність туристичного підприємства ПП «Кайф»
Авторы: Сирота, М.Є.
Дронова, Т.С.
Ключевые слова: конкурентоспроможність
ринок туристичних послуг
конкурентні переваги
туристичні послуги
турагенти
товарна стратегія
Дата публикации: 1-сен-2023
Издательство: ДНУ імені Олеся Гончара; Видавничий дім «Гельветика»
Библиографическое описание: Сирота М.Є. Діяльність туристичного підприємства ПП «Кайф» / М.Є. Сирота, Т.С. Дронова // Молодий вчений, № 4 (92) квітень 2021 р. С. 319-325.
Серия/номер: Молодий вчений;№ 4 (92) квітень 2021 р.
Аннотация: У статті висвітлено особливості теоретичних та практичних засад формування і реалізації ефективної маркетингової стратегії підприємства з метою удосконалення товарної політики в умовах кри зи. Проаналізовано діяльність підприємства на основі SNW-аналізу, що показав сильні сторони, які має ПП «Кайф» для розвитку, та слабкі, за якими потрібно пильно слідкувати. Було здійснено аналіз мікро- середовища туристичного підприємства, визначено оцінку конкурентоспроможності туристичних послуг підприємства. Також було визначено оцінку позицій туристичного підприємства ПП «КАЙФ» серед голо- вних конкурентів та зроблено аналіз зовнішнього середовища підприємства за допомогою PEST-аналізу. На основі цього запропоновано низку заходів, які потрібно втілити для розвитку ПП «Кайф» та підвищен- ня конкурентоспроможності.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5677
ISSN: 2313–2167
Располагается в коллекциях:Кафедра маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
№4(92) Молодий вчений 2021_Щавелева, Сирота.pdf3,66 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.