Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/5672
Название: Формування маркетингових комунікаційних каналів для просування інноваційних товарів на промисловому ринку
Авторы: Решетілова, Т.
Дронова, Т.
Пілова, К.
Дата публикации: 30-авг-2023
Издательство: Біла К. О.
Библиографическое описание: Решетілова Т. Формування маркетингових комунікаційних каналів для просування інноваційних товарів на промисловому ринку / Т. Решетілова, Т. Дронова, К. Пілова // Актуальні аспекти розвитку суб'єктів підприємництва в умовах глобальної економіки : моногр. / за заг. ред. Т. Гринько. – Дніпро : Видавець Біла К. О., 2021. – 416 с.
Серия/номер: Актуальні аспекти розвитку суб'єктів підприємництва в умовах глобальної економіки : моногр.;2021
Аннотация: У монографії узагальнено теоретико-методологічні засади розвитку суб'єктів підприємництва в умовах глобальної економіки, досліджено механізм функціонування під-приємництва в Україні та його інтеграції до світового економічного простору, обґрунтовано теоретико-методологічні засади інноваційного розвитку суб’єктів підприємництва. Особливу увагу зосереджено на практичних аспектах формування стратегії розвитку підприємств в умовах мінливого середовища та забезпеченні конкурентоспроможності суб’єктів підприємництва. Також приділено увагу дослідженню інноваційних методів і технологій фінансово-економічної діяльності сучасних підприємств, формуванню методів та інструментів управління суб’єктами підприємництва в глобальному економічному просторі. Проаналізовано концептуальні засади формування системи економічної безпеки підприємств в умовах конкурентного середовища. Матеріали монографії будуть корисні фахівцям підприємств різних видів економічної діяльності, науковцям, аспірантам і студентам економічних спеціальностей, а також широкому загалу спеціалістів.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5672
ISBN: 978-617-645-427-4
Располагается в коллекциях:Кафедра маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
kolektyvna_monographiya_2021__ДНУ.pdf4,74 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.