Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5672
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРешетілова, Т.-
dc.contributor.authorДронова, Т.-
dc.contributor.authorПілова, К.-
dc.date.accessioned2023-08-30T07:35:51Z-
dc.date.available2023-08-30T07:35:51Z-
dc.date.issued2023-08-30-
dc.identifier.citationРешетілова Т. Формування маркетингових комунікаційних каналів для просування інноваційних товарів на промисловому ринку / Т. Решетілова, Т. Дронова, К. Пілова // Актуальні аспекти розвитку суб'єктів підприємництва в умовах глобальної економіки : моногр. / за заг. ред. Т. Гринько. – Дніпро : Видавець Біла К. О., 2021. – 416 с.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-645-427-4-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5672-
dc.description.abstractУ монографії узагальнено теоретико-методологічні засади розвитку суб'єктів підприємництва в умовах глобальної економіки, досліджено механізм функціонування під-приємництва в Україні та його інтеграції до світового економічного простору, обґрунтовано теоретико-методологічні засади інноваційного розвитку суб’єктів підприємництва. Особливу увагу зосереджено на практичних аспектах формування стратегії розвитку підприємств в умовах мінливого середовища та забезпеченні конкурентоспроможності суб’єктів підприємництва. Також приділено увагу дослідженню інноваційних методів і технологій фінансово-економічної діяльності сучасних підприємств, формуванню методів та інструментів управління суб’єктами підприємництва в глобальному економічному просторі. Проаналізовано концептуальні засади формування системи економічної безпеки підприємств в умовах конкурентного середовища. Матеріали монографії будуть корисні фахівцям підприємств різних видів економічної діяльності, науковцям, аспірантам і студентам економічних спеціальностей, а також широкому загалу спеціалістів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherБіла К. О.uk_UA
dc.relation.ispartofseriesАктуальні аспекти розвитку суб'єктів підприємництва в умовах глобальної економіки : моногр.;2021-
dc.titleФормування маркетингових комунікаційних каналів для просування інноваційних товарів на промисловому ринкуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kolektyvna_monographiya_2021__ДНУ.pdf4,74 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.