Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5668
Назва: Маркетингова концепція формування системи продовольчого забезпечення країни
Автори: Павловська, І.Г.
Дата публікації: 30-сер-2023
Видавництво: Українська інженерно-педагогічна академія, 2023; Видавець Іванченко І. С.
Бібліографічний опис: Павловська І.Г. Маркетингова концепція формування системи продовольчого забезпечення країни / І.Г. Павловська // Управління розвитком економічного середовища в умовах глобальних трансформацій: кол. мон. за заг. ред. д.е.н., проф. Прохорової В. В. – Х.: Видавництво Іванченка І. С., 2023. – 4 с.
Серія/номер: Управління розвитком економічного середовища в умовах глобальних трансформацій: кол. мон.;2023
Короткий огляд (реферат): В колективній монографії розглядаються питання трансформації сучасної економіки в умовах макроекономічної стабілізації, сучасного управлінського інструментарію розвитку в умовах інноваційної економіки, інтелектуалізації управління стійким розвитком в умовах соціально-орієнтованої економіки, стратегії формування сучасних напрямів розвитку економічних систем, інноваційні практики цифровізації бізнес середовища. Колективна монографія розрахована на фахівців, науковців, викладачів, аспірантів і здобувачів економічних спеціальностей. Опубліковані матеріали відображають власну думку авторів, яка може не збігатися з позицією редакції та носити дискусійний характер. За зміст матеріалів відповідальність несуть автори.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5668
ISBN: 978-617-8059-92-7
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.