Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5668
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПавловська, І.Г.-
dc.date.accessioned2023-08-30T06:24:21Z-
dc.date.available2023-08-30T06:24:21Z-
dc.date.issued2023-08-30-
dc.identifier.citationПавловська І.Г. Маркетингова концепція формування системи продовольчого забезпечення країни / І.Г. Павловська // Управління розвитком економічного середовища в умовах глобальних трансформацій: кол. мон. за заг. ред. д.е.н., проф. Прохорової В. В. – Х.: Видавництво Іванченка І. С., 2023. – 4 с.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-8059-92-7-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5668-
dc.description.abstractВ колективній монографії розглядаються питання трансформації сучасної економіки в умовах макроекономічної стабілізації, сучасного управлінського інструментарію розвитку в умовах інноваційної економіки, інтелектуалізації управління стійким розвитком в умовах соціально-орієнтованої економіки, стратегії формування сучасних напрямів розвитку економічних систем, інноваційні практики цифровізації бізнес середовища. Колективна монографія розрахована на фахівців, науковців, викладачів, аспірантів і здобувачів економічних спеціальностей. Опубліковані матеріали відображають власну думку авторів, яка може не збігатися з позицією редакції та носити дискусійний характер. За зміст матеріалів відповідальність несуть автори.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнська інженерно-педагогічна академія, 2023; Видавець Іванченко І. С.uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУправління розвитком економічного середовища в умовах глобальних трансформацій: кол. мон.;2023-
dc.titleМаркетингова концепція формування системи продовольчого забезпечення країниuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.