Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5660
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХурдей, В. Д.-
dc.contributor.authorДаценко, В. В.-
dc.contributor.authorСеменова, Л. Ю.-
dc.date.accessioned2023-08-29T07:27:13Z-
dc.date.available2023-08-29T07:27:13Z-
dc.date.issued2023-08-29-
dc.identifier.citationХурдей, В. Д., Даценко, В. В., & Семенова, Л. Ю. (2021). Вплив маркетингової товарної політики на поведінку споживачів в умовах кризи. Економічний простір, (165), 96-100uk_UA
dc.identifier.issn2224-6290-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5660-
dc.description.abstractКриза COVID-19 кардинально змінила тренди глобальної економіки, сформувала нові споживчі тенденції та змусила компанії змінювати маркетингову стратегію, зокрема маркетингову товарну політику, адже запровадження соціальної дистанції вплинуло на соціально-економічне життя населення та його споживчі звички. Дослідження поведінки споживачів у нових економічних реаліях дасть змогу вчасно внести корективи в маркетингову товарну політику з урахуванням споживчих трендів та ціннісних пріоритетів, а також розробити рекомендації щодо формування маркетингової товарної політики на основі ціннісної пропозиції. Для досягнення поставленої мети проаналізовано вплив маркетингової товарної політики в умовах кризи на поведінку споживачів; визначено споживчі тренди в умовах кризи; розглянуто варіанти стратегічних рішень товарної політики і розроблено рекомендації вітчизняним товаровиробникам щодо процесу вдосконалення маркетингової товарної політики в умовах кризи; запропоновано напрями формування та укріплення іміджу бренду і посилення довіри до бренду. Визначено, що в умовах кризи виживуть та розвиватимуться у майбутньому тільки ті підприємства, які досліджують споживчі тренди, діють активно, підтримують імідж та завойовують прихильність споживачів. Зазначено, що планувати маркетингову товарну політику компаній необхідно з урахуванням складників цифрового маркетингу (діджитал-маркетингу).uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПридніпровська Державна академія будівництва та архітектуриuk_UA
dc.relation.ispartofseriesЕкономічний простір;№ 165, 2021-
dc.subjectкриза COVID-19uk_UA
dc.subjectмаркетингова товарна політикаuk_UA
dc.subjectспоживчі трендиuk_UA
dc.subjectціннісна пропозиціяuk_UA
dc.subjectонлайн-продажіuk_UA
dc.subjectцифрові покупкиuk_UA
dc.subjectповедінка споживачаuk_UA
dc.subjectімідж брендуuk_UA
dc.subjectвибір клієнтаuk_UA
dc.titleВплив маркетингової товарної політики на поведінку споживачів в умовах кризиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Текст статті-Хурдей 2021 №165.pdf360,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.