Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/5656
Title: Формування маркетингової стратегії управління брендом компанії
Other Titles: Formulation of a marketing strategy for company brand management
Authors: Khurdei, Viktoriia
Datsenko, Viktoriia
Dronova, Tetiana
Mishchenko, Dmytro
Pavlovska, Irina
Keywords: бренд
брендинг
технологізація брендингу
вартість бренду
управління брендом
ціннісний підхід
маркетингова стратегія
споживча цінність
Issue Date: 29-Aug-2023
Publisher: Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Citation: Khurdei V. Формування маркетингової стратегії управління брендом компанії / V. Khurdei, V. Datsenko, T. Dronova, D. Mishchenko, I. Pavlovska // Економічні горизонти, №1(23), 2023. P. 4-14.
Series/Report no.: Економічні горизонти;№1(23), 2023
Abstract: Стаття присвячена дослідженню маркетингового підходу щодо формування стратегії бренду компанії. Розкрито поняття «бренд» за маркетинговим підходом з наведенням тлумачень різних авторів. Наведено технологію формування та методику оцінки вартості бренду. Представлено щорічний рейтинг 100 найдорожчих брендів. Запропоновано розглянути ціннісний підхід до управління брендом компанії. Результати даної статті показують значення формування маркетингової стратегії бренду компанії у наш час та висвітлюють нові конкурентні переваги що може досягти компанія.
URI: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5656
ISSN: 2616-5236
Appears in Collections:Кафедра маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття маркетинг 2023.pdf1,08 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.