Please use this identifier to cite or link to this item:
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/5405
Title: | Синергія напрямків STEM-освіти в контексті підготовки студентів за спеціальністю 193 «Геодезія та землеустрій» |
Authors: | Лазарєва, О.В. Белінська, С.М. |
Keywords: | STEM-освіта STEM-інновації освітній процес геодезія землеустрій фахівців спеціальності вміння та навички |
Issue Date: | 29-May-2023 |
Publisher: | Університет митної справи та фінансів |
Citation: | Лазарєва О.В. Синергія напрямків STEM-освіти в контексті підготовки студентів за спеціальністю 193 «Геодезія та землеустрій» / О.В. Лазарєва, С.М. Белінська // Науковий погляд: економіка та управління, № 1 (81) / 2023. С. 139-145. |
Series/Report no.: | Науковий погляд: економіка та управління;№ 1 (81) / 2023 |
Abstract: | В статті обґрунтовано основні напрямки впровадження STEM-інновацій в освітнє середовище для студентів спеціальності 193 “Геодезія та землеустрій”. Вивчено досвід впровадження STEM-освіти в таких країнах Європейського Союзу. Запропоновано додаткові компетентності до існуючих STEM-компонентів випускників спеціальності 193 “Геодезія та землеустрій”. З’ясовано, що особливостями впровадження STEM у освітній простір є здатність до поєднання теорії з практикою, практично орієнтоване мислення, виконання практично орієнтованих STEM-проектів, удосконалення науково-дослідної та інженерної складової, використання комп’ютерних технологій, напрацювань ІТ-інженерії, автоматизація землевпорядного виробництва із застосуванням STEM-компонентів. Визначено основні напрямки впровадження STEM-інновацій у освітній процес для фахівців спеціальності 193 “Геодезія та землеустрій”, вивчено особливості впровадження STEM у освітній простір фахівців спеціальності, представлено складові впровадження STEM-інновацій у освітній процес. Практична реалізація основних напрямків впровадження STEM-інновацій для студентів спеціальності 193 “Геодезія та землеустрій” сприятиме набуттю кваліфікованих вмінь та навичок, дозволить вчасно визначити проблему та віднайти алгоритм її вирішення. |
URI: | http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5405 |
ISSN: | 2706-9079 |
Appears in Collections: | 2023/1(81) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.