Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/5405
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лазарєва, О.В. | - |
dc.contributor.author | Белінська, С.М. | - |
dc.date.accessioned | 2023-05-29T08:59:37Z | - |
dc.date.available | 2023-05-29T08:59:37Z | - |
dc.date.issued | 2023-05-29 | - |
dc.identifier.citation | Лазарєва О.В. Синергія напрямків STEM-освіти в контексті підготовки студентів за спеціальністю 193 «Геодезія та землеустрій» / О.В. Лазарєва, С.М. Белінська // Науковий погляд: економіка та управління, № 1 (81) / 2023. С. 139-145. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2706-9079 | - |
dc.identifier.uri | http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5405 | - |
dc.description.abstract | В статті обґрунтовано основні напрямки впровадження STEM-інновацій в освітнє середовище для студентів спеціальності 193 “Геодезія та землеустрій”. Вивчено досвід впровадження STEM-освіти в таких країнах Європейського Союзу. Запропоновано додаткові компетентності до існуючих STEM-компонентів випускників спеціальності 193 “Геодезія та землеустрій”. З’ясовано, що особливостями впровадження STEM у освітній простір є здатність до поєднання теорії з практикою, практично орієнтоване мислення, виконання практично орієнтованих STEM-проектів, удосконалення науково-дослідної та інженерної складової, використання комп’ютерних технологій, напрацювань ІТ-інженерії, автоматизація землевпорядного виробництва із застосуванням STEM-компонентів. Визначено основні напрямки впровадження STEM-інновацій у освітній процес для фахівців спеціальності 193 “Геодезія та землеустрій”, вивчено особливості впровадження STEM у освітній простір фахівців спеціальності, представлено складові впровадження STEM-інновацій у освітній процес. Практична реалізація основних напрямків впровадження STEM-інновацій для студентів спеціальності 193 “Геодезія та землеустрій” сприятиме набуттю кваліфікованих вмінь та навичок, дозволить вчасно визначити проблему та віднайти алгоритм її вирішення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Університет митної справи та фінансів | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Науковий погляд: економіка та управління;№ 1 (81) / 2023 | - |
dc.subject | STEM-освіта | uk_UA |
dc.subject | STEM-інновації | uk_UA |
dc.subject | освітній процес | uk_UA |
dc.subject | геодезія | uk_UA |
dc.subject | землеустрій | uk_UA |
dc.subject | фахівців спеціальності | uk_UA |
dc.subject | вміння та навички | uk_UA |
dc.title | Синергія напрямків STEM-освіти в контексті підготовки студентів за спеціальністю 193 «Геодезія та землеустрій» | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | 2023/1(81) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
22.pdf | 458,11 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.