Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/5398
Title: Автоматизація маркетингової діяльності як наслідок інформатизації суспільства
Authors: Сало, Я.В.
Keywords: маркетинг
автоматизація
цифровізація
автоматизація маркетингу
інформатизація маркетингової діяльності
Issue Date: 29-May-2023
Publisher: Університет митної справи та фінансів
Citation: Сало Я.В. Автоматизація маркетингової діяльності як наслідок інформатизації суспільства / Я.В. Сало // Науковий погляд: економіка та управління, № 1 (81) / 2023. С. 100-104.
Series/Report no.: Науковий погляд: економіка та управління;№ 1 (81) / 2023
Abstract: Стаття присвячена сучасній проблемі – розвитку маркетингу за умов інформатизації економіки. Проведений аналіз показав, що автоматизація маркетингової діяльності стала можлива, в тому числі завдяки масштабної системної програми розвитку економіки нового технологічного покоління, так званої цифрової економіки. Використання інструментів автоматизації в маркетинговій діяльності дозволяє значною мірою знизити трансакційні витрати, пов'язані з пошуком, обміном та зберіганням інформації, оптимізувати процеси, пов'язані зі створенням товарів та послуг, а також дозволяє забезпечити постійний зворотний зв'язок та розробку індивідуальних пропозицій, збільшити інтерес споживачів до маркетингових програм та скоротити кількість контактів зі споживачами, що радикально покращує маркетингові результати, підвищує прибутковість.
URI: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5398
ISSN: 2706-9079
Appears in Collections:2023/1(81)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
15.pdf375,5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.