Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/5398
Название: Автоматизація маркетингової діяльності як наслідок інформатизації суспільства
Авторы: Сало, Я.В.
Ключевые слова: маркетинг
автоматизація
цифровізація
автоматизація маркетингу
інформатизація маркетингової діяльності
Дата публикации: 29-мая-2023
Издательство: Університет митної справи та фінансів
Библиографическое описание: Сало Я.В. Автоматизація маркетингової діяльності як наслідок інформатизації суспільства / Я.В. Сало // Науковий погляд: економіка та управління, № 1 (81) / 2023. С. 100-104.
Серия/номер: Науковий погляд: економіка та управління;№ 1 (81) / 2023
Аннотация: Стаття присвячена сучасній проблемі – розвитку маркетингу за умов інформатизації економіки. Проведений аналіз показав, що автоматизація маркетингової діяльності стала можлива, в тому числі завдяки масштабної системної програми розвитку економіки нового технологічного покоління, так званої цифрової економіки. Використання інструментів автоматизації в маркетинговій діяльності дозволяє значною мірою знизити трансакційні витрати, пов'язані з пошуком, обміном та зберіганням інформації, оптимізувати процеси, пов'язані зі створенням товарів та послуг, а також дозволяє забезпечити постійний зворотний зв'язок та розробку індивідуальних пропозицій, збільшити інтерес споживачів до маркетингових програм та скоротити кількість контактів зі споживачами, що радикально покращує маркетингові результати, підвищує прибутковість.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5398
ISSN: 2706-9079
Располагается в коллекциях:2023/1(81)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
15.pdf375,5 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.