Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5398
Назва: Автоматизація маркетингової діяльності як наслідок інформатизації суспільства
Автори: Сало, Я.В.
Ключові слова: маркетинг
автоматизація
цифровізація
автоматизація маркетингу
інформатизація маркетингової діяльності
Дата публікації: 29-тра-2023
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Сало Я.В. Автоматизація маркетингової діяльності як наслідок інформатизації суспільства / Я.В. Сало // Науковий погляд: економіка та управління, № 1 (81) / 2023. С. 100-104.
Серія/номер: Науковий погляд: економіка та управління;№ 1 (81) / 2023
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена сучасній проблемі – розвитку маркетингу за умов інформатизації економіки. Проведений аналіз показав, що автоматизація маркетингової діяльності стала можлива, в тому числі завдяки масштабної системної програми розвитку економіки нового технологічного покоління, так званої цифрової економіки. Використання інструментів автоматизації в маркетинговій діяльності дозволяє значною мірою знизити трансакційні витрати, пов'язані з пошуком, обміном та зберіганням інформації, оптимізувати процеси, пов'язані зі створенням товарів та послуг, а також дозволяє забезпечити постійний зворотний зв'язок та розробку індивідуальних пропозицій, збільшити інтерес споживачів до маркетингових програм та скоротити кількість контактів зі споживачами, що радикально покращує маркетингові результати, підвищує прибутковість.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5398
ISSN: 2706-9079
Розташовується у зібраннях:2023/1(81)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15.pdf375,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.