Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5396
Назва: Брендування як елемент формування іміджу продукції FMCG
Автори: Прядко, О.М.
Чміль, Г.Л.
Олініченко, К.С.
Ключові слова: бренд
управління брендом
бренд-менеджмент
бренд-платформа
ринок
опитування
FMCG ринок
підприємство
Дата публікації: 29-тра-2023
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Прядко О.М. Брендування як елемент формування іміджу продукції FMCG / О.М. Прядко, Г.Л. Чміль, К.С. Олініченко // Науковий погляд: економіка та управління, № 1 (81) / 2023. С. 84-92.
Серія/номер: Науковий погляд: економіка та управління;№ 1 (81) / 2023
Короткий огляд (реферат): В статті систематизовано та узагальнено підходи науковців до визначення понять «бренд», «управління брендом» та «бренд-менеджмент», «бренд-платформа». Виявлено сучасні напрямки розвитку бренду та брендування на ринку споживчих товарів. Проведений моніторинг ринку, розроблена схема ринку готових заморожених продуктів м’ясопереробки (ГЗПМ). Для виявлення стану регіонального ринку, потенційного попиту на товари було проведено маркетингове дослідження, а саме опитування потенційних споживачів на платформі Google Forms. Для дослідження ринку споживачів ГЗПМ м. Харкова було розроблено анкету, що складалася із взаємопов’язаних, поставлених у логічній послідовності запитань. Обсяг вибірки склав 400 осіб віком від 17 до 50 років і більше, з них 67% – жінки, 33% – чоловіки. З урахуванням отриманих результатів проведеного дослідження запропоновано рекомендації щодо ефективного впровадження бренд-менеджменту в управління діяльністю сучасного підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5396
ISSN: 2706-9079
Розташовується у зібраннях:2023/1(81)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13.pdf622,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.