Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/5396
Название: Брендування як елемент формування іміджу продукції FMCG
Авторы: Прядко, О.М.
Чміль, Г.Л.
Олініченко, К.С.
Ключевые слова: бренд
управління брендом
бренд-менеджмент
бренд-платформа
ринок
опитування
FMCG ринок
підприємство
Дата публикации: 29-мая-2023
Издательство: Університет митної справи та фінансів
Библиографическое описание: Прядко О.М. Брендування як елемент формування іміджу продукції FMCG / О.М. Прядко, Г.Л. Чміль, К.С. Олініченко // Науковий погляд: економіка та управління, № 1 (81) / 2023. С. 84-92.
Серия/номер: Науковий погляд: економіка та управління;№ 1 (81) / 2023
Аннотация: В статті систематизовано та узагальнено підходи науковців до визначення понять «бренд», «управління брендом» та «бренд-менеджмент», «бренд-платформа». Виявлено сучасні напрямки розвитку бренду та брендування на ринку споживчих товарів. Проведений моніторинг ринку, розроблена схема ринку готових заморожених продуктів м’ясопереробки (ГЗПМ). Для виявлення стану регіонального ринку, потенційного попиту на товари було проведено маркетингове дослідження, а саме опитування потенційних споживачів на платформі Google Forms. Для дослідження ринку споживачів ГЗПМ м. Харкова було розроблено анкету, що складалася із взаємопов’язаних, поставлених у логічній послідовності запитань. Обсяг вибірки склав 400 осіб віком від 17 до 50 років і більше, з них 67% – жінки, 33% – чоловіки. З урахуванням отриманих результатів проведеного дослідження запропоновано рекомендації щодо ефективного впровадження бренд-менеджменту в управління діяльністю сучасного підприємства.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5396
ISSN: 2706-9079
Располагается в коллекциях:2023/1(81)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
13.pdf622,38 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.