Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5396
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПрядко, О.М.-
dc.contributor.authorЧміль, Г.Л.-
dc.contributor.authorОлініченко, К.С.-
dc.date.accessioned2023-05-29T07:59:47Z-
dc.date.available2023-05-29T07:59:47Z-
dc.date.issued2023-05-29-
dc.identifier.citationПрядко О.М. Брендування як елемент формування іміджу продукції FMCG / О.М. Прядко, Г.Л. Чміль, К.С. Олініченко // Науковий погляд: економіка та управління, № 1 (81) / 2023. С. 84-92.uk_UA
dc.identifier.issn2706-9079-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5396-
dc.description.abstractВ статті систематизовано та узагальнено підходи науковців до визначення понять «бренд», «управління брендом» та «бренд-менеджмент», «бренд-платформа». Виявлено сучасні напрямки розвитку бренду та брендування на ринку споживчих товарів. Проведений моніторинг ринку, розроблена схема ринку готових заморожених продуктів м’ясопереробки (ГЗПМ). Для виявлення стану регіонального ринку, потенційного попиту на товари було проведено маркетингове дослідження, а саме опитування потенційних споживачів на платформі Google Forms. Для дослідження ринку споживачів ГЗПМ м. Харкова було розроблено анкету, що складалася із взаємопов’язаних, поставлених у логічній послідовності запитань. Обсяг вибірки склав 400 осіб віком від 17 до 50 років і більше, з них 67% – жінки, 33% – чоловіки. З урахуванням отриманих результатів проведеного дослідження запропоновано рекомендації щодо ефективного впровадження бренд-менеджменту в управління діяльністю сучасного підприємства.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНауковий погляд: економіка та управління;№ 1 (81) / 2023-
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectуправління брендомuk_UA
dc.subjectбренд-менеджментuk_UA
dc.subjectбренд-платформаuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.subjectопитуванняuk_UA
dc.subjectFMCG ринокuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.titleБрендування як елемент формування іміджу продукції FMCGuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2023/1(81)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13.pdf622,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.