Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/5182
Название: | Світовий досвід публічно-приватного партнерства у сфері загальної середньої освіти як ключовий орієнтир для україни |
Авторы: | Дьоміна, І. О. |
Ключевые слова: | публічно-приватне партнерство громадянське суспільство освітні стейкхолдери приватний сектор державний сектор ваучери субсидії контрактні школи податкові знижки освітні послуги |
Дата публикации: | 24-апр-2023 |
Издательство: | Університет митної справи та фінансів |
Библиографическое описание: | Дьоміна І. О. Світовий досвід публічно-приватного партнерства у сфері загальної середньої освіти як ключовий орієнтир для україни / І. О., Дьоміна // Публічне управління та митне адміністрування, № 2 (33), 2022. С. 20-28. |
Серия/номер: | Публічне управління та митне адміністрування;№ 2 (33), 2022 |
Аннотация: | Стаття присвячена світовому досвіду публічно-приватного партнерства (ППП) у сфері загальної середньої освіти та можливостям імплементації кращих закордонних практик в Україні. У статті розкрито зокрема активне залучення ППП у багатьох країнах світу під час формування освітньої політики як інноваційного підходу, який потенційно може допомогти вирішити ряд освітніх проблем. Зокрема створення сприятливих умов отримання та підвищення якості освітніх послуг у тому числі і незабезпеченими верствами населення, покращення освітнього середовища на різних рівнях та запровадження нових підходів у освітню сферу. Визначено зокрема, що ППП у галузі загальної середньої освіти реалізується у різних країнах за власними сценаріями, зберігаючи певні загальні спільні риси, однак існує певна кристалізація заходів у межах ППП через політичні рамки та суспільні процеси, різний ступінь відповідності нормативно-правової бази сучасним потребам та викликам суспільства, а також потужностям держави, які залежать у значній мірі від рівня економічного розвитку. З’ясовано, що сьогодні в Україні рівень співпраці між публічними та приватними партнерами знаходиться на дуже низькому рівні, тому саме світовий досвід може допомогти сформувати власну траєкторію руху щодо вирішення освітніх проблем через публічно-приватне партнерство. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5182 |
ISSN: | 2310-9653 |
Располагается в коллекциях: | 2022/ №2(33) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
4.pdf | 333,22 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.