Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5182
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДьоміна, І. О.-
dc.date.accessioned2023-04-24T08:11:09Z-
dc.date.available2023-04-24T08:11:09Z-
dc.date.issued2023-04-24-
dc.identifier.citationДьоміна І. О. Світовий досвід публічно-приватного партнерства у сфері загальної середньої освіти як ключовий орієнтир для україни / І. О., Дьоміна // Публічне управління та митне адміністрування, № 2 (33), 2022. С. 20-28.uk_UA
dc.identifier.issn2310-9653-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5182-
dc.description.abstractСтаття присвячена світовому досвіду публічно-приватного партнерства (ППП) у сфері загальної середньої освіти та можливостям імплементації кращих закордонних практик в Україні. У статті розкрито зокрема активне залучення ППП у багатьох країнах світу під час формування освітньої політики як інноваційного підходу, який потенційно може допомогти вирішити ряд освітніх проблем. Зокрема створення сприятливих умов отримання та підвищення якості освітніх послуг у тому числі і незабезпеченими верствами населення, покращення освітнього середовища на різних рівнях та запровадження нових підходів у освітню сферу. Визначено зокрема, що ППП у галузі загальної середньої освіти реалізується у різних країнах за власними сценаріями, зберігаючи певні загальні спільні риси, однак існує певна кристалізація заходів у межах ППП через політичні рамки та суспільні процеси, різний ступінь відповідності нормативно-правової бази сучасним потребам та викликам суспільства, а також потужностям держави, які залежать у значній мірі від рівня економічного розвитку. З’ясовано, що сьогодні в Україні рівень співпраці між публічними та приватними партнерами знаходиться на дуже низькому рівні, тому саме світовий досвід може допомогти сформувати власну траєкторію руху щодо вирішення освітніх проблем через публічно-приватне партнерство.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПублічне управління та митне адміністрування;№ 2 (33), 2022-
dc.subjectпублічно-приватне партнерствоuk_UA
dc.subjectгромадянське суспільствоuk_UA
dc.subjectосвітні стейкхолдериuk_UA
dc.subjectприватний секторuk_UA
dc.subjectдержавний секторuk_UA
dc.subjectваучериuk_UA
dc.subjectсубсидіїuk_UA
dc.subjectконтрактні школиuk_UA
dc.subjectподаткові знижкиuk_UA
dc.subjectосвітні послугиuk_UA
dc.titleСвітовий досвід публічно-приватного партнерства у сфері загальної середньої освіти як ключовий орієнтир для україниuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2022/ №2(33)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4.pdf333,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.