Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/5182
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дьоміна, І. О. | - |
dc.date.accessioned | 2023-04-24T08:11:09Z | - |
dc.date.available | 2023-04-24T08:11:09Z | - |
dc.date.issued | 2023-04-24 | - |
dc.identifier.citation | Дьоміна І. О. Світовий досвід публічно-приватного партнерства у сфері загальної середньої освіти як ключовий орієнтир для україни / І. О., Дьоміна // Публічне управління та митне адміністрування, № 2 (33), 2022. С. 20-28. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2310-9653 | - |
dc.identifier.uri | http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5182 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена світовому досвіду публічно-приватного партнерства (ППП) у сфері загальної середньої освіти та можливостям імплементації кращих закордонних практик в Україні. У статті розкрито зокрема активне залучення ППП у багатьох країнах світу під час формування освітньої політики як інноваційного підходу, який потенційно може допомогти вирішити ряд освітніх проблем. Зокрема створення сприятливих умов отримання та підвищення якості освітніх послуг у тому числі і незабезпеченими верствами населення, покращення освітнього середовища на різних рівнях та запровадження нових підходів у освітню сферу. Визначено зокрема, що ППП у галузі загальної середньої освіти реалізується у різних країнах за власними сценаріями, зберігаючи певні загальні спільні риси, однак існує певна кристалізація заходів у межах ППП через політичні рамки та суспільні процеси, різний ступінь відповідності нормативно-правової бази сучасним потребам та викликам суспільства, а також потужностям держави, які залежать у значній мірі від рівня економічного розвитку. З’ясовано, що сьогодні в Україні рівень співпраці між публічними та приватними партнерами знаходиться на дуже низькому рівні, тому саме світовий досвід може допомогти сформувати власну траєкторію руху щодо вирішення освітніх проблем через публічно-приватне партнерство. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Університет митної справи та фінансів | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Публічне управління та митне адміністрування;№ 2 (33), 2022 | - |
dc.subject | публічно-приватне партнерство | uk_UA |
dc.subject | громадянське суспільство | uk_UA |
dc.subject | освітні стейкхолдери | uk_UA |
dc.subject | приватний сектор | uk_UA |
dc.subject | державний сектор | uk_UA |
dc.subject | ваучери | uk_UA |
dc.subject | субсидії | uk_UA |
dc.subject | контрактні школи | uk_UA |
dc.subject | податкові знижки | uk_UA |
dc.subject | освітні послуги | uk_UA |
dc.title | Світовий досвід публічно-приватного партнерства у сфері загальної середньої освіти як ключовий орієнтир для україни | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | 2022/ №2(33) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
4.pdf | 333,22 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.