Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5096
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВасильєва, Т.А.-
dc.contributor.authorДейнека, О.В.-
dc.date.accessioned2023-03-22T12:40:00Z-
dc.date.available2023-03-22T12:40:00Z-
dc.date.issued2023-03-22-
dc.identifier.citationВасильєва Т.А., Дейнека О.В. Методологія формування за мережевим принципом коопетиційної моделі реалізації концепції «місто, що навчається». Науковий погляд: економіка та управління. №4 (80) / 2022. С. 43-53.uk_UA
dc.identifier.issn2706-9079-
dc.identifier.issn2521-666X-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5096-
dc.description.abstractУ статті узагальнено основні тенденції розвитку освіти дорослих та розкрито необхідність удосконалення взаємовідносин в процесі реалізації концепції «місто, що навчається». Встановлено особливості розвитку коопетиції в цілому, а також окреслено специфічні риси коопетиційних зв’язків та надано характеристику основних їх типів. Розглянуто характеристики формування коопетиційної моделі за мережевим принципом з окресленням основних її переваг та недоліків. Обґрунтовано доцільність формування коопетиційних зв’язків між провайдерами освітніх послуг в межах розвитку концепції «місто, що навчається». Визначено, що реалізація коопетиційної моделі взаємовідносин між надавачами освітніх послуг сприятиме впровадженню інноваційних технологій в освіті, поширенню кращих практик, формуванню прозорих конкурентних взаємовідносин та розвитку людського капіталу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНауковий погляд: економіка та управління;№4 (80) / 2022-
dc.subjectосвіта дорослихuk_UA
dc.subjectмістоuk_UA
dc.subjectщо навчаєтьсяuk_UA
dc.subjectпостачальники освітніх послугuk_UA
dc.subjectкоопераціяuk_UA
dc.subjectкоопераційні відносиниuk_UA
dc.subjectмережевий принципuk_UA
dc.titleМетодологія формування за мережевим принципом коопетиційної моделі реалізації концепції «місто, що навчається»uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2022/4(80)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9.pdf638,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.