Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/5078
Title: Маркетинг територій: підвищення інвестиційної привабливості
Authors: Серьогіна, Д.О.
Пушкар, Т.О.
Жовтяк, Г.А.
Keywords: інвестиції
маркетинг територій
територіальний розвиток
інвестиційна привабливість
конкурентоспроможність територій
Issue Date: 21-Mar-2023
Publisher: Університет митної справи та фінансів
Citation: Серьогіна Д.О., Пушкар Т.О., Жовтяк Г.А. Маркетинг територій: підвищення інвестиційної привабливості. Науковий погляд: економіка та управління. №3 (79) / 2022. С. 118-122.
Series/Report no.: Науковий погляд: економіка та управління;№3 (79) / 2022
Abstract: У роботі розглянуто маркетинг територій із позиції підвищення конкурентоспроможності національної економіки країни, зокрема реалізації потенціалу розвитку у сфері залучення інвестицій. Дослідженням визначено особливості розвитку привабливого інвестиційного середовища територій з метою забезпечення ефективності життя та конкурентоспроможності системи. У статті розглянуто особливості та механізми залучення інвесторів у рамках концепції маркетингу. Об'єктом даного дослідження є визначення системи інструментів залучення та підвищення ефективності використання інвестиційних потоків як інструменту маркетингу території, що підвищує ефективність процесів та дозволяє стимулювати суб'єктів території. Автори визначають важливість соціального, еколого-економічного ефекту для території та її територіальної громади як важливого критерію активізації інвестиційної складової в маркетинговому плануванні територіального розвитку та побудові відносин з потенційними інвесторами.
URI: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5078
ISSN: 2521-666X
2706-9079
Appears in Collections:2022/3(79)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
19.pdf353,08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.