Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5078
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСерьогіна, Д.О.-
dc.contributor.authorПушкар, Т.О.-
dc.contributor.authorЖовтяк, Г.А.-
dc.date.accessioned2023-03-21T11:32:12Z-
dc.date.available2023-03-21T11:32:12Z-
dc.date.issued2023-03-21-
dc.identifier.citationСерьогіна Д.О., Пушкар Т.О., Жовтяк Г.А. Маркетинг територій: підвищення інвестиційної привабливості. Науковий погляд: економіка та управління. №3 (79) / 2022. С. 118-122.uk_UA
dc.identifier.issn2521-666X-
dc.identifier.issn2706-9079-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5078-
dc.description.abstractУ роботі розглянуто маркетинг територій із позиції підвищення конкурентоспроможності національної економіки країни, зокрема реалізації потенціалу розвитку у сфері залучення інвестицій. Дослідженням визначено особливості розвитку привабливого інвестиційного середовища територій з метою забезпечення ефективності життя та конкурентоспроможності системи. У статті розглянуто особливості та механізми залучення інвесторів у рамках концепції маркетингу. Об'єктом даного дослідження є визначення системи інструментів залучення та підвищення ефективності використання інвестиційних потоків як інструменту маркетингу території, що підвищує ефективність процесів та дозволяє стимулювати суб'єктів території. Автори визначають важливість соціального, еколого-економічного ефекту для території та її територіальної громади як важливого критерію активізації інвестиційної складової в маркетинговому плануванні територіального розвитку та побудові відносин з потенційними інвесторами.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНауковий погляд: економіка та управління;№3 (79) / 2022-
dc.subjectінвестиціїuk_UA
dc.subjectмаркетинг територійuk_UA
dc.subjectтериторіальний розвитокuk_UA
dc.subjectінвестиційна привабливістьuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможність територійuk_UA
dc.titleМаркетинг територій: підвищення інвестиційної привабливостіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2022/3(79)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
19.pdf353,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.