Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://biblio.umsf.dp.ua/xmlui/handle/123456789/4751| Title: | Мотивація студентів у процесі фізичного виховання в Університеті митної справи та фінансів | 
| Other Titles: | Student Motivation in the Process of Physical Education at the University of Customs and Finance | 
| Authors: | Кондратенко, В. В. Зайцев, І. А. Любимов, В. А. Гомон, Л. В. Павлун, Т. О. Kondratenko, V. V. Zaitsev, I. A. Lyubimov, V. A. Gomon, L. V. Pavlun, T. O.  | 
| Keywords: | мотиваційний фактор ціннісний критерій потреби рухова активність фізична культура motivational factor value criterion needs motor activity physical culture  | 
| Issue Date: | 11-May-2022 | 
| Publisher: | Мукачівський державний університет. | 
| Citation: | Гомон Л. В. Мотивація студентів у процесі фізичного виховання в Університеті митної справи та фінансів / В.В. Кондратенко І.А. Зайцев, В.А. Любимов, Т.О. Павлун // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія «Педагогіка та психологія». – 2021. - Том 7, № 1. - С. 121-128. | 
| Series/Report no.: | Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія «Педагогіка та психологія»;2021. - Том 7, № 1 | 
| Abstract: | Становлення майбутнього фахівця відповідно до компетентнісного підходу передбачає розвиток не лише інтелектуальної, але й фізичної складової особистості, внаслідок чого виникає потреба в оновленні методології фізичного виховання студентів і стимулювання до фізичного самовдосконалення зокрема. Метою роботи є обґрунтування необхідності розвитку мотивації студентів у процесі фізичного виховання на прикладі педагогічної діяльності викладачів Університету митної справи та фінансів. Дослідження проводилося в три етапи з використанням науково-теоретичних та емпіричних методів пізнання, серед яких аналіз, синтез, порівняння, узагальнення та опитування. З’ясовано, що практики фізичного виховання студентів формуються відповідно до індивідуального мотиваційного фактору. Визначено основні трактування категорії «мотивація» в контексті історичної ретроспективи, внаслідок чого було зосереджено увагу на сприйнятті мотивації як спонукання до задоволення особистісних потреб. Проведено емпіричне дослідження у вигляді опитування студентів першого та другого курсу з метою охарактеризування вихідного рівня мотивації до занять з фізичної культури. Виявлено ключові мотиваційні фактори до фізичного виховання студентів, такі як оздоровчий, естетичний, професійно-орієнтований, адміністративно-обов’язковий і статусний. Надано перелік основних методів стимулювання студентів до занять фізичною культурою з огляду на українські практики (модульна та «бальна» системи, використання ЗМІ, поєднання фізичного розвитку як командної, так і індивідуальної складових тощо) та зарубіжні практики (використання цифрових технологій, сприйняття авторитету педагога як методу мотивації, формування позитивного психологічного клімату та надання автономності студентам). Перспективи подальших досліджень вбачаємо в повторному проведенні емпіричного дослідження для підтвердження ефективності застосування оновлених методів мотивації студентів до занять фізичною культурою | 
| URI: | http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4751 | 
| ISSN: | 2413-3329 (Print) 2520-6788 (Online)  | 
| Appears in Collections: | Кафедра фізичного виховання та спеціальної підготовки | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Мотивація студентів у процесі фізичного виховання в.pdf | електронне видання | 263,24 kB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.