Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4751
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКондратенко, В. В.-
dc.contributor.authorЗайцев, І. А.-
dc.contributor.authorЛюбимов, В. А.-
dc.contributor.authorГомон, Л. В.-
dc.contributor.authorПавлун, Т. О.-
dc.contributor.authorKondratenko, V. V.-
dc.contributor.authorZaitsev, I. A.-
dc.contributor.authorLyubimov, V. A.-
dc.contributor.authorGomon, L. V.-
dc.contributor.authorPavlun, T. O.-
dc.date.accessioned2022-05-11T08:26:55Z-
dc.date.available2022-05-11T08:26:55Z-
dc.date.issued2022-05-11-
dc.identifier.citationГомон Л. В. Мотивація студентів у процесі фізичного виховання в Університеті митної справи та фінансів / В.В. Кондратенко І.А. Зайцев, В.А. Любимов, Т.О. Павлун // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія «Педагогіка та психологія». – 2021. - Том 7, № 1. - С. 121-128.uk_UA
dc.identifier.issn2413-3329 (Print)-
dc.identifier.issn2520-6788 (Online)-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4751-
dc.description.abstractСтановлення майбутнього фахівця відповідно до компетентнісного підходу передбачає розвиток не лише інтелектуальної, але й фізичної складової особистості, внаслідок чого виникає потреба в оновленні методології фізичного виховання студентів і стимулювання до фізичного самовдосконалення зокрема. Метою роботи є обґрунтування необхідності розвитку мотивації студентів у процесі фізичного виховання на прикладі педагогічної діяльності викладачів Університету митної справи та фінансів. Дослідження проводилося в три етапи з використанням науково-теоретичних та емпіричних методів пізнання, серед яких аналіз, синтез, порівняння, узагальнення та опитування. З’ясовано, що практики фізичного виховання студентів формуються відповідно до індивідуального мотиваційного фактору. Визначено основні трактування категорії «мотивація» в контексті історичної ретроспективи, внаслідок чого було зосереджено увагу на сприйнятті мотивації як спонукання до задоволення особистісних потреб. Проведено емпіричне дослідження у вигляді опитування студентів першого та другого курсу з метою охарактеризування вихідного рівня мотивації до занять з фізичної культури. Виявлено ключові мотиваційні фактори до фізичного виховання студентів, такі як оздоровчий, естетичний, професійно-орієнтований, адміністративно-обов’язковий і статусний. Надано перелік основних методів стимулювання студентів до занять фізичною культурою з огляду на українські практики (модульна та «бальна» системи, використання ЗМІ, поєднання фізичного розвитку як командної, так і індивідуальної складових тощо) та зарубіжні практики (використання цифрових технологій, сприйняття авторитету педагога як методу мотивації, формування позитивного психологічного клімату та надання автономності студентам). Перспективи подальших досліджень вбачаємо в повторному проведенні емпіричного дослідження для підтвердження ефективності застосування оновлених методів мотивації студентів до занять фізичною культуроюuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherМукачівський державний університет.uk_UA
dc.relation.ispartofseriesНауковий вісник Мукачівського державного університету. Серія «Педагогіка та психологія»;2021. - Том 7, № 1-
dc.subjectмотиваційний факторuk_UA
dc.subjectціннісний критерійuk_UA
dc.subjectпотребиuk_UA
dc.subjectрухова активністьuk_UA
dc.subjectфізична культураuk_UA
dc.subjectmotivational factoruk_UA
dc.subjectvalue criterionuk_UA
dc.subjectneedsuk_UA
dc.subjectmotor activityuk_UA
dc.subjectphysical cultureuk_UA
dc.titleМотивація студентів у процесі фізичного виховання в Університеті митної справи та фінансівuk_UA
dc.title.alternativeStudent Motivation in the Process of Physical Education at the University of Customs and Financeuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра фізичного виховання та спеціальної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мотивація студентів у процесі фізичного виховання в.pdfелектронне видання263,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.