Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4705
Назва: | Оцінювання ефективності транспортної системи з перекачування електропровідної рідини за результатами математичного моделювання |
Інші назви: | Evaluating the transport system efficiency of pumping electrically conductive liquid based on the results of mathematical modeling |
Автори: | Чернецька-Білецька, Н. Б. Роговий, А. С. Мірошникова, М. В. Chernetskaya-Beletskaya, N. B. Rogovyi, A. S. Miroshnykova, M. V. |
Ключові слова: | електропровідна рідина магнітна гідродинаміка коліно трубопроводу коефіцієнт місцевого опору чисельний розрахунок математичне моделювання conductive fluid; pipe elbow local resistance coefficient numerical calculation mathematical modeling magnetic hydrodynamics |
Дата публікації: | 1-кві-2022 |
Видавництво: | Університет митної справи та фінансів |
Бібліографічний опис: | Чернецька-Білецька Н. Б. Оцінювання ефективності транспортної системи з перекачування електропровідної рідини за результатами математичного моделювання / Н. Б. Чернецька-Білецька, А. С. Роговий, М. В. Мірошникова // Системи та технології. - 2021. - № 1. - С. 5-20 |
Серія/номер: | Системи та технології;2021. - № 1 |
Короткий огляд (реферат): | У багатьох галузях промисловості нині існує потреба в перекачуванні електропровідних рідин. Актуальним завданням стає визначення залежностей втрат тиску місцевих опорів під час течії електромагнітних рідин від електромагнітних та гідродинамічних параметрів. На основі чисельного моделювання течії електропровідної рідини в коліні трубопроводу за допомогою розвʼязання рівнянь Нав’є – Стокса, осереднених за Рейнольдсом, визначено залежності втрат тиску на повороті в коліні. Магнітне поле має значний вплив на епюру швидкості до повороту та після нього в коліні внаслідок того, що вектор магнітної індукції або на першій, або на другій ділянці перпендикулярний трубі. За порівняно малих значень чисел Рейнольдса вплив магнітного поля дуже великий, що збільшує коефіцієнт місцевого опору більше ніж у 15 разів порівняно з коефіцієнтом без дії магнітного поля. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4705 |
ISSN: | 2521-6643 |
Розташовується у зібраннях: | 2021/1(61) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
1 Чернецька.pdf | електронне видання | 981,93 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.