Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4705
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧернецька-Білецька, Н. Б.-
dc.contributor.authorРоговий, А. С.-
dc.contributor.authorМірошникова, М. В.-
dc.contributor.authorChernetskaya-Beletskaya, N. B.-
dc.contributor.authorRogovyi, A. S.-
dc.contributor.authorMiroshnykova, M. V.-
dc.date.accessioned2022-04-01T07:27:48Z-
dc.date.available2022-04-01T07:27:48Z-
dc.date.issued2022-04-01-
dc.identifier.citationЧернецька-Білецька Н. Б. Оцінювання ефективності транспортної системи з перекачування електропровідної рідини за результатами математичного моделювання / Н. Б. Чернецька-Білецька, А. С. Роговий, М. В. Мірошникова // Системи та технології. - 2021. - № 1. - С. 5-20uk_UA
dc.identifier.issn2521-6643-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4705-
dc.description.abstractУ багатьох галузях промисловості нині існує потреба в перекачуванні електропровідних рідин. Актуальним завданням стає визначення залежностей втрат тиску місцевих опорів під час течії електромагнітних рідин від електромагнітних та гідродинамічних параметрів. На основі чисельного моделювання течії електропровідної рідини в коліні трубопроводу за допомогою розвʼязання рівнянь Нав’є – Стокса, осереднених за Рейнольдсом, визначено залежності втрат тиску на повороті в коліні. Магнітне поле має значний вплив на епюру швидкості до повороту та після нього в коліні внаслідок того, що вектор магнітної індукції або на першій, або на другій ділянці перпендикулярний трубі. За порівняно малих значень чисел Рейнольдса вплив магнітного поля дуже великий, що збільшує коефіцієнт місцевого опору більше ніж у 15 разів порівняно з коефіцієнтом без дії магнітного поля.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesСистеми та технології;2021. - № 1-
dc.subjectелектропровідна рідинаuk_UA
dc.subjectмагнітна гідродинамікаuk_UA
dc.subjectколіно трубопроводуuk_UA
dc.subjectкоефіцієнт місцевого опоруuk_UA
dc.subjectчисельний розрахунокuk_UA
dc.subjectматематичне моделюванняuk_UA
dc.subjectconductive fluid; pipe elbowuk_UA
dc.subjectlocal resistance coefficientuk_UA
dc.subjectnumerical calculationuk_UA
dc.subjectmathematical modelinguk_UA
dc.subjectmagnetic hydrodynamicsuk_UA
dc.titleОцінювання ефективності транспортної системи з перекачування електропровідної рідини за результатами математичного моделюванняuk_UA
dc.title.alternativeEvaluating the transport system efficiency of pumping electrically conductive liquid based on the results of mathematical modelinguk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2021/1(61)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1 Чернецька.pdfелектронне видання981,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.