Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4682
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКвеліашвілі, І. М.-
dc.contributor.authorКийда, Л. І.-
dc.contributor.authorКовальов, В. Г.-
dc.contributor.authorKveliashvili, I. M.-
dc.contributor.authorKyida, L. I.-
dc.contributor.authorKovalev, V. G.-
dc.date.accessioned2022-02-04T13:17:35Z-
dc.date.available2022-02-04T13:17:35Z-
dc.date.issued2022-02-04-
dc.identifier.citationКвеліашвілі І. М. Комунікаційна стратегія як засіб стимулювання трансформаційних процесів у митній сфері / І. М. Квеліашвілі, Л. І. Кийда, В. Г. Ковальов // Публічне управління та митне адміністрування. – 2021. - № 4 (31). – С. 59 – 65uk_UA
dc.identifier.issn2310-9653-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4682-
dc.description.abstractГлобалізація світової економіки проявляється у процесах змін у світі, перетворенні його на єдину зону з безперешкодним переміщенням товарів, послуг, інформації, капіталу тощо. У цьому просторі більш вільно поширюються ідеї, які сприяють розвитку актуальних інституційних утворень і формують їх комунікаційні зв’язки. Зазначено, що митні адміністрації країн світу здебільшого є незалежними територіально розподіленими системами у складі державних органів, вони пов’язані за інституціональними принципами митної політики єдиним правовим та інформаційно-комунікаційним простором. У статті доведено, що головною проблемою національних органів державної влади всіх рівнів є відсутність системності у виробленні комунікаційної стратегії. Зазначено, що до проблемних питань належать відсутність координації в роботі відповідних напрямів органів державної влади на центральному, регіональному й місцевому рівнях, не завжди ефективний зворотний зв’язок із громадськістю, брак гнучкості та оперативності під час реалізації комунікаційних рішень. Доведено, що зазначене є не відображенням процесів єдиного органу державної влади в Україні, а суцільним приводом для зміни сталої парадигми в комунікаційній політиці та принципах функціонування цих органів. Встановлено, що побудова комунікаційного простору відбувається на основі вертикальних, координаційних, матричних, мережевих, субординаційних, реординаційних, ієрархічних станів і режимів взаємодії, платформою для якої є єдиний правовий простір. У статті наведено п’ять рівнів взаємодії суб’єктів управління митною справою та стейкхолдерів з урахуванням розподілу компетенцій і впливу на суб’єкта управління.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПублічне управління та митне адміністрування;2021. - № 4 (31).-
dc.subjectкомунікаційна стратегіяuk_UA
dc.subjectмитні органиuk_UA
dc.subjectмитна справаuk_UA
dc.subjectкомунікаційні зв’язкиuk_UA
dc.subjectкомунікаціяuk_UA
dc.subjectоргани державної владиuk_UA
dc.subjectcommunication strategyuk_UA
dc.subjectcustoms authoritiesuk_UA
dc.subjectcustomsuk_UA
dc.subjectcommunication linksuk_UA
dc.subjectcommunicationuk_UA
dc.subjectpublic authoritiesuk_UA
dc.titleКомунікаційна стратегія як засіб стимулювання трансформаційних процесів у митній сферіuk_UA
dc.title.alternativeCommunication strategies as a method of stimulating transformation processes in the customs sphereuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2021/ №4(31)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11 Квеліашвілі І. М..pdfелектронне видання330,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.