Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/4682
Назва: | Комунікаційна стратегія як засіб стимулювання трансформаційних процесів у митній сфері |
Інші назви: | Communication strategies as a method of stimulating transformation processes in the customs sphere |
Автори: | Квеліашвілі, І. М. Кийда, Л. І. Ковальов, В. Г. Kveliashvili, I. M. Kyida, L. I. Kovalev, V. G. |
Ключові слова: | комунікаційна стратегія митні органи митна справа комунікаційні зв’язки комунікація органи державної влади communication strategy customs authorities customs communication links communication public authorities |
Дата публікації: | 4-лют-2022 |
Видавництво: | Університет митної справи та фінансів |
Бібліографічний опис: | Квеліашвілі І. М. Комунікаційна стратегія як засіб стимулювання трансформаційних процесів у митній сфері / І. М. Квеліашвілі, Л. І. Кийда, В. Г. Ковальов // Публічне управління та митне адміністрування. – 2021. - № 4 (31). – С. 59 – 65 |
Серія/номер: | Публічне управління та митне адміністрування;2021. - № 4 (31). |
Короткий огляд (реферат): | Глобалізація світової економіки проявляється у процесах змін у світі, перетворенні його на єдину зону з безперешкодним переміщенням товарів, послуг, інформації, капіталу тощо. У цьому просторі більш вільно поширюються ідеї, які сприяють розвитку актуальних інституційних утворень і формують їх комунікаційні зв’язки. Зазначено, що митні адміністрації країн світу здебільшого є незалежними територіально розподіленими системами у складі державних органів, вони пов’язані за інституціональними принципами митної політики єдиним правовим та інформаційно-комунікаційним простором. У статті доведено, що головною проблемою національних органів державної влади всіх рівнів є відсутність системності у виробленні комунікаційної стратегії. Зазначено, що до проблемних питань належать відсутність координації в роботі відповідних напрямів органів державної влади на центральному, регіональному й місцевому рівнях, не завжди ефективний зворотний зв’язок із громадськістю, брак гнучкості та оперативності під час реалізації комунікаційних рішень. Доведено, що зазначене є не відображенням процесів єдиного органу державної влади в Україні, а суцільним приводом для зміни сталої парадигми в комунікаційній політиці та принципах функціонування цих органів. Встановлено, що побудова комунікаційного простору відбувається на основі вертикальних, координаційних, матричних, мережевих, субординаційних, реординаційних, ієрархічних станів і режимів взаємодії, платформою для якої є єдиний правовий простір. У статті наведено п’ять рівнів взаємодії суб’єктів управління митною справою та стейкхолдерів з урахуванням розподілу компетенцій і впливу на суб’єкта управління. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4682 |
ISSN: | 2310-9653 |
Розташовується у зібраннях: | 2021/ №4(31) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
11 Квеліашвілі І. М..pdf | електронне видання | 330,95 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.