Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4659
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІльчук, О. О.-
dc.contributor.authorУдуд, І. Р.-
dc.contributor.authorІванців, О. С.-
dc.contributor.authorIlchuk, O.-
dc.contributor.authorUdud, I.-
dc.contributor.authorIvantsiv, O.-
dc.date.accessioned2022-02-01T11:48:40Z-
dc.date.available2022-02-01T11:48:40Z-
dc.date.issued2022-02-01-
dc.identifier.citationІльчук О. О. Особливості здійснення антикризового управління підприємством готельної індустрії в умовах поширення світової пандемії / О. О. Ільчук, І. Р. Удуд, О. С. Іванців // Науковий погляд: економіка та управління. – 2021. - № 6 (76) . – С. 41 – 45uk_UA
dc.identifier.issn(Print): 2521-666X-
dc.identifier.issn(Online): 2706-9079-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4659-
dc.description.abstractУ статті досліджено основні аспекти готельної індустрії та запропоновано заходи, що дадуть змогу сформувати інтегровану модель антикризового управління діяльністю готелю. Досліджено також актуальний стан упровадження антикризових заходів під час вимушених обмежень. Виявлено, що багато готелів застосовують різноманітні варіанти зміни своїх корпоративних стратегій. Запропонована у статті інтегрована модель антикризового управління готелем, окрім зниження наслідків кризи та запобігання її появі, забезпечить інструментарій підвищення якості обслуговування гостя і вмотивованості працівників та послужить інструментом для поліпшення довгострокових ділових відносин з іншими зовнішніми контрагентами та державою. Слід розуміти, що цей процес є не ситуаційним, вимушеним заходом, а безперервним процесом здійснення основної діяльності; усі заходи в межах антикризового управління повинні бути впроваджені в організаційну культуру готелю; керівники відділів повинні відігравати основну роль у реалізації даної моделіuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНауковий погляд: економіка та управління;2021. - № 6 (76)-
dc.subjecthospitality industryuk_UA
dc.subjecttourismuk_UA
dc.subjecthotel brandsuk_UA
dc.subjectcoronavirusuk_UA
dc.subjectmedical safetyuk_UA
dc.subjectservice consumersuk_UA
dc.subjectиндустрия гостеприимстваuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectгостиничные брендыuk_UA
dc.subjectкоронавирусuk_UA
dc.subjectмедицинская безопасностьuk_UA
dc.subjectпотребители услуг гостиничной отраслиuk_UA
dc.titleОсобливості здійснення антикризового управління підприємством готельної індустрії в умовах поширення світової пандеміїuk_UA
dc.title.alternativePeculiarities of anti-crisis management of the enterprise of the hotel industry in the context of the spread of the global pandemicuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2021/6(76)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9 Ільчук О.О.pdfелектронне видання433,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.