Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4621
Назва: Типологія посад публічної служби за критерієм змісту соціокомунікативної діяльності
Інші назви: Typology of public service positions by criterion of socio-communicative activity
Автори: Бабаченко, Н. В.
Babachenko, N. V.
Ключові слова: публічна служба
публічний службовець
компетентності публічних службовців
соціокомунікативна діяльність
посади публічної служби
public service
public servant
competencies of public servants
socio-communicative activity
public service positions
Дата публікації: 17-лис-2021
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Бабаченко Н. В. Типологія посад публічної служби за критерієм змісту соціокомунікативної діяльності / Н. В. Бабаченко // Публічне управління та митне адміністрування. - 2021. - № 3 (30). - С. 57 – 63
Серія/номер: Публічне управління та митне адміністрування;2021. - № 3 (30)
Короткий огляд (реферат): У статті вивчаються підходи до розроблення типології посад публічної служби за критерієм змісту соціокомунікативної діяльності та визначення ключових соціокомунікативних функцій, які мають здійснювати представники кожного з типів посад. Актуальність статті зумовлена практичною потребою врахування під час добору претендентів на посади публічних службовців їх здатності здійснювати певну комунікативну діяльність, передбачену посадовими обов’язками. Систематизовано підходи щодо виокремлення типів публічних службовців відповідно до завдань, які вони виконують, а також сутності та характеру соціальних комунікацій і комунікативної діяльності публічних службовців. На основі узагальненого розуміння сутності комунікації, функціонального наповнення та змісту комунікацій у публічному управлінні запропоновано матрицю для структурування видів соціокомунікативної діяльності у суспільнозначущих сферах. У цій матриці кожен вид відповідає конкретному комплексу характеристик за факторами: «процес комунікативної діяльності» – «об’єкт комунікативної діяльності: ідея, текст чи дискурс» – «локалізація цільової аудиторії: внутрішня чи зовнішня». Проведене дослідження дало змогу розробити типологію посад публічної служби за критерієм змісту соціокомунікативної діяльності, а саме виокремити такі типи посад, як: «реципієнти» (переважно працюють із вхідними повідомленнями), «аналітики» (на основі аналітичної обробки вхідної інформації синтезують власні управлінські рішення або повідомлення), «генератори» (створюють повідомлення як ідеї, тексти чи дискурс, що є носіями управлінського впливу на внутрішню та зовнішню аудиторію), «транслятори» (забезпечують донесення повідомлень як засобу управлінського впливу до цільових аудиторій). Подальше вдосконалення та практичне використання розробленої методики допоможе виявити відмінності у змісті соціокомунікативної діяльності публічних службовців на посадах різних типів та конкретизувати перелік соціокомунікатив- них компетентностей для кожного типу посад
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4621
ISSN: 2310-9653
Розташовується у зібраннях:2021/ №3(30)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9 Бабаченко.pdfелектронне видання335,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.