Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4621
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБабаченко, Н. В.-
dc.contributor.authorBabachenko, N. V.-
dc.date.accessioned2021-12-17T12:37:44Z-
dc.date.available2021-12-17T12:37:44Z-
dc.date.issued2021-11-17-
dc.identifier.citationБабаченко Н. В. Типологія посад публічної служби за критерієм змісту соціокомунікативної діяльності / Н. В. Бабаченко // Публічне управління та митне адміністрування. - 2021. - № 3 (30). - С. 57 – 63uk_UA
dc.identifier.issn2310-9653-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4621-
dc.description.abstractУ статті вивчаються підходи до розроблення типології посад публічної служби за критерієм змісту соціокомунікативної діяльності та визначення ключових соціокомунікативних функцій, які мають здійснювати представники кожного з типів посад. Актуальність статті зумовлена практичною потребою врахування під час добору претендентів на посади публічних службовців їх здатності здійснювати певну комунікативну діяльність, передбачену посадовими обов’язками. Систематизовано підходи щодо виокремлення типів публічних службовців відповідно до завдань, які вони виконують, а також сутності та характеру соціальних комунікацій і комунікативної діяльності публічних службовців. На основі узагальненого розуміння сутності комунікації, функціонального наповнення та змісту комунікацій у публічному управлінні запропоновано матрицю для структурування видів соціокомунікативної діяльності у суспільнозначущих сферах. У цій матриці кожен вид відповідає конкретному комплексу характеристик за факторами: «процес комунікативної діяльності» – «об’єкт комунікативної діяльності: ідея, текст чи дискурс» – «локалізація цільової аудиторії: внутрішня чи зовнішня». Проведене дослідження дало змогу розробити типологію посад публічної служби за критерієм змісту соціокомунікативної діяльності, а саме виокремити такі типи посад, як: «реципієнти» (переважно працюють із вхідними повідомленнями), «аналітики» (на основі аналітичної обробки вхідної інформації синтезують власні управлінські рішення або повідомлення), «генератори» (створюють повідомлення як ідеї, тексти чи дискурс, що є носіями управлінського впливу на внутрішню та зовнішню аудиторію), «транслятори» (забезпечують донесення повідомлень як засобу управлінського впливу до цільових аудиторій). Подальше вдосконалення та практичне використання розробленої методики допоможе виявити відмінності у змісті соціокомунікативної діяльності публічних службовців на посадах різних типів та конкретизувати перелік соціокомунікатив- них компетентностей для кожного типу посадuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПублічне управління та митне адміністрування;2021. - № 3 (30)-
dc.subjectпублічна службаuk_UA
dc.subjectпублічний службовецьuk_UA
dc.subjectкомпетентності публічних службовцівuk_UA
dc.subjectсоціокомунікативна діяльністьuk_UA
dc.subjectпосади публічної службиuk_UA
dc.subjectpublic serviceuk_UA
dc.subjectpublic servantuk_UA
dc.subjectcompetencies of public servantsuk_UA
dc.subjectsocio-communicative activityuk_UA
dc.subjectpublic service positionsuk_UA
dc.titleТипологія посад публічної служби за критерієм змісту соціокомунікативної діяльностіuk_UA
dc.title.alternativeTypology of public service positions by criterion of socio-communicative activityuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2021/ №3(30)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9 Бабаченко.pdfелектронне видання335,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.