Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/4556
Название: Реформування системи освіти для запобігання трудовій еміграції: в пошуках найкращих кейсів
Другие названия: The education system reforming towards mitigating labour migration: in a search of best practices
Авторы: Швіндіна, Г. О.
Опанасюк, Ю. А.
Давліканова, О. Б.
Shvindina, H.
Opanasiuk, Y.
Davlikanova, O.
Ключевые слова: освітня політика
трудова міграція
дуальна освіта
менеджмент дуальної освіти
реформування освіти
educational policy
labor migration
dual education
dual education management
education reform
Дата публикации: 21-дек-2021
Издательство: Університет митної справи та фінансів
Библиографическое описание: Швіндіна Г. О. Реформування системи освіти для запобігання трудовій еміграції: в пошуках найкращих кейсів / Г. О.Швіндіна, Ю. А. Опанасюк, О. Б. Давліканова // Науковий погляд: економіка та управління. - 2021. - №5 (75). – С. 41 - 49
Серия/номер: Науковий погляд: економіка та управління;2021. - №5 (75)
Аннотация: Зміни у соціально-економічних процесах України, вимоги щодо інтеграції в європейський освітній простір та низька конкурентоспроможність виробництв приводять до появи низки пріоритетних завдань, таких як реформування освіти та формування освітньої політики, яка би була сполучна із політикою економічного розвитку, соціального захисту, зайнятості у сталому контексті. При цьому важливо залучати до розроблення, управління та моніторингу освітніх програм соціальних партнерів, серед яких ключова роль належить роботодавцям, аби уникнути в майбутньому небажаної міграції населення внаслідок втрати ними кваліфікації через працевлаштування не за спеціальністю, наприклад. Дослідження спрямовано на пошук найкращих практик у реформуванні системі освіти, які дають змогу зменшити розрив між очікуваннями роботодавців та кваліфікаціями випускників і, як наслідок, позитивно вплинути на зменшення трудової міграції. У процесі дослідження виявлено, що еталонний патерн упровадження дуальної освіти сформувався в Німеччині. У статті наведено основні моменти поширення сталих принципів німецького патерну в країнах світу.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4556
ISSN: 2706-9079(Online)
2521-666X (Print)
Располагается в коллекциях:2021/5(75)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
8 Швіндіна Г.О..pdfелектронне видання499,63 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.