Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/4556
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Швіндіна, Г. О. | - |
dc.contributor.author | Опанасюк, Ю. А. | - |
dc.contributor.author | Давліканова, О. Б. | - |
dc.contributor.author | Shvindina, H. | - |
dc.contributor.author | Opanasiuk, Y. | - |
dc.contributor.author | Davlikanova, O. | - |
dc.date.accessioned | 2021-12-03T11:55:09Z | - |
dc.date.available | 2021-12-03T11:55:09Z | - |
dc.date.issued | 2021-12-21 | - |
dc.identifier.citation | Швіндіна Г. О. Реформування системи освіти для запобігання трудовій еміграції: в пошуках найкращих кейсів / Г. О.Швіндіна, Ю. А. Опанасюк, О. Б. Давліканова // Науковий погляд: економіка та управління. - 2021. - №5 (75). – С. 41 - 49 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2706-9079(Online) | - |
dc.identifier.issn | 2521-666X (Print) | - |
dc.identifier.uri | http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4556 | - |
dc.description.abstract | Зміни у соціально-економічних процесах України, вимоги щодо інтеграції в європейський освітній простір та низька конкурентоспроможність виробництв приводять до появи низки пріоритетних завдань, таких як реформування освіти та формування освітньої політики, яка би була сполучна із політикою економічного розвитку, соціального захисту, зайнятості у сталому контексті. При цьому важливо залучати до розроблення, управління та моніторингу освітніх програм соціальних партнерів, серед яких ключова роль належить роботодавцям, аби уникнути в майбутньому небажаної міграції населення внаслідок втрати ними кваліфікації через працевлаштування не за спеціальністю, наприклад. Дослідження спрямовано на пошук найкращих практик у реформуванні системі освіти, які дають змогу зменшити розрив між очікуваннями роботодавців та кваліфікаціями випускників і, як наслідок, позитивно вплинути на зменшення трудової міграції. У процесі дослідження виявлено, що еталонний патерн упровадження дуальної освіти сформувався в Німеччині. У статті наведено основні моменти поширення сталих принципів німецького патерну в країнах світу. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Університет митної справи та фінансів | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Науковий погляд: економіка та управління;2021. - №5 (75) | - |
dc.subject | освітня політика | uk_UA |
dc.subject | трудова міграція | uk_UA |
dc.subject | дуальна освіта | uk_UA |
dc.subject | менеджмент дуальної освіти | uk_UA |
dc.subject | реформування освіти | uk_UA |
dc.subject | educational policy | uk_UA |
dc.subject | labor migration | uk_UA |
dc.subject | dual education | uk_UA |
dc.subject | dual education management | uk_UA |
dc.subject | education reform | uk_UA |
dc.title | Реформування системи освіти для запобігання трудовій еміграції: в пошуках найкращих кейсів | uk_UA |
dc.title.alternative | The education system reforming towards mitigating labour migration: in a search of best practices | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | 2021/5(75) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
8 Швіндіна Г.О..pdf | електронне видання | 499,63 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.