Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/4284
Название: Маркетингові проблеми розвитку ритейлу
Другие названия: Marketing problems of retail development
Авторы: Сотніков, Ю. М.
Єрешко, А. І.
Sotnikov, Y.
Ereshko, A.
Ключевые слова: ритейл
тренды развития ритейла
стратегическое развитие
поведение потребителя
программы лояльности
retail
retail development trends
strategic development
consumer behavior
loyalty programs
Дата публикации: 21-апр-2021
Издательство: Університет митної справи та фінансів
Библиографическое описание: Сотніков Ю. М. Маркетингові проблеми розвитку ритейлу / Ю. М. Сотніков, А. І. Єрешко // Науковий погляд: економіка та управління. – 2021. - №1 (71). – С. 29 - 32
Серия/номер: Науковий погляд: економіка та управління;2021. - №1 (71)
Аннотация: Стаття розкриває особливості ритейлу в умовах економічної кризи, у тому числі викликаної пандемією СOVID-19. Вивчено особливості поведінки споживачів та розглянуто можливості їх розвитку в подальшому. Розкрито актуальність та практичну значимість розвитку ритейлу. Досліджено сучасні тренди розвитку ритейлу (еволюція бізнес-моделі, першочерговість філософії та мети компанії, переосмислення вартості ведення бізнесу, вивчення вибору споживача «під мікроскопом») та відокремлено його окремі маркетингові проблеми, охарактеризовано чинники, що спонукають до них. Запропоновано схему процесу стратегічного розвитку ритейлу з урахуванням повсякденного ритму і купівельних особливостей споживачів. Визначено основні напрями розвитку магазинів роздрібної торгівлі у майбутньому та виділено чинники його досягнення.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4284
ISSN: 2706-9079(Online)
2521-666X (Print)
Располагается в коллекциях:2021/1(71)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
7 Сотніков Ю.М..pdfелектронне видання351,11 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.