Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4284
Назва: Маркетингові проблеми розвитку ритейлу
Інші назви: Marketing problems of retail development
Автори: Сотніков, Ю. М.
Єрешко, А. І.
Sotnikov, Y.
Ereshko, A.
Ключові слова: ритейл
тренды развития ритейла
стратегическое развитие
поведение потребителя
программы лояльности
retail
retail development trends
strategic development
consumer behavior
loyalty programs
Дата публікації: 21-кві-2021
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Сотніков Ю. М. Маркетингові проблеми розвитку ритейлу / Ю. М. Сотніков, А. І. Єрешко // Науковий погляд: економіка та управління. – 2021. - №1 (71). – С. 29 - 32
Серія/номер: Науковий погляд: економіка та управління;2021. - №1 (71)
Короткий огляд (реферат): Стаття розкриває особливості ритейлу в умовах економічної кризи, у тому числі викликаної пандемією СOVID-19. Вивчено особливості поведінки споживачів та розглянуто можливості їх розвитку в подальшому. Розкрито актуальність та практичну значимість розвитку ритейлу. Досліджено сучасні тренди розвитку ритейлу (еволюція бізнес-моделі, першочерговість філософії та мети компанії, переосмислення вартості ведення бізнесу, вивчення вибору споживача «під мікроскопом») та відокремлено його окремі маркетингові проблеми, охарактеризовано чинники, що спонукають до них. Запропоновано схему процесу стратегічного розвитку ритейлу з урахуванням повсякденного ритму і купівельних особливостей споживачів. Визначено основні напрями розвитку магазинів роздрібної торгівлі у майбутньому та виділено чинники його досягнення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4284
ISSN: 2706-9079(Online)
2521-666X (Print)
Розташовується у зібраннях:2021/1(71)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7 Сотніков Ю.М..pdfелектронне видання351,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.