Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/4284
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСотніков, Ю. М.-
dc.contributor.authorЄрешко, А. І.-
dc.contributor.authorSotnikov, Y.-
dc.contributor.authorEreshko, A.-
dc.date.accessioned2021-04-21T13:17:59Z-
dc.date.available2021-04-21T13:17:59Z-
dc.date.issued2021-04-21-
dc.identifier.citationСотніков Ю. М. Маркетингові проблеми розвитку ритейлу / Ю. М. Сотніков, А. І. Єрешко // Науковий погляд: економіка та управління. – 2021. - №1 (71). – С. 29 - 32uk_UA
dc.identifier.issn2706-9079(Online)-
dc.identifier.issn2521-666X (Print)-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4284-
dc.description.abstractСтаття розкриває особливості ритейлу в умовах економічної кризи, у тому числі викликаної пандемією СOVID-19. Вивчено особливості поведінки споживачів та розглянуто можливості їх розвитку в подальшому. Розкрито актуальність та практичну значимість розвитку ритейлу. Досліджено сучасні тренди розвитку ритейлу (еволюція бізнес-моделі, першочерговість філософії та мети компанії, переосмислення вартості ведення бізнесу, вивчення вибору споживача «під мікроскопом») та відокремлено його окремі маркетингові проблеми, охарактеризовано чинники, що спонукають до них. Запропоновано схему процесу стратегічного розвитку ритейлу з урахуванням повсякденного ритму і купівельних особливостей споживачів. Визначено основні напрями розвитку магазинів роздрібної торгівлі у майбутньому та виділено чинники його досягнення.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНауковий погляд: економіка та управління;2021. - №1 (71)-
dc.subjectритейлuk_UA
dc.subjectтренды развития ритейлаuk_UA
dc.subjectстратегическое развитиеuk_UA
dc.subjectповедение потребителяuk_UA
dc.subjectпрограммы лояльностиuk_UA
dc.subjectretailuk_UA
dc.subjectretail development trendsuk_UA
dc.subjectstrategic developmentuk_UA
dc.subjectconsumer behavioruk_UA
dc.subjectloyalty programsuk_UA
dc.titleМаркетингові проблеми розвитку ритейлуuk_UA
dc.title.alternativeMarketing problems of retail developmentuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:2021/1(71)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
7 Сотніков Ю.М..pdfелектронне видання351,11 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.