Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4147
Назва: Обгрунтування необхідності державної підтримки впровадження електронного навчання
Інші назви: Justification of reasonably need of the state support of electronic training introduction
Автори: Хмиров, І. М.
Khmyrov, I. М.
Ключові слова: електронне навчання
державна підтримка
навчальний процес
комплексне навчання
electronic training
state support
educational process
complex training
Дата публікації: 14-гру-2020
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Хмиров І. М. Обгрунтування необхідності державної підтримки впровадження електронного навчання / І. М. Хмиров // Публічне управління та митне адміністрування. – 2020. - № 2(25). – С. 169 – 172
Серія/номер: Публічне управління та митне адміністрування;2020. - № 2(25)
Короткий огляд (реферат): У статті обгрунтовано необхідність державної підтримки впровадження електронного навчання. Зокрема, окреслено переваги електронного навчання: підвищення кваліфікації, надання цінних, вузькоспеціалізованих знань відбувається без відриву співробітників від основного робочого місця; вибір відповідної системи навчання дозволяє компанії оптимізувати фінансові витрати на освіту персоналу; е-learning охоплює величезні сфери і напрями бізнесу; електронна освіта дає можли- вість індивідуальних занять і самостійного вивчення матеріалу в необхідному обсязі; у процесі електронного навчання учасники можуть консультуватися з викладачами в режимі онлайн; навчальні програми містять комплекси вправ і практичних завдань із залученням мультимедійних рішень. Визначено ключові проблеми впровадження електронного навчання: розробка нестандартних виробничих процесів, які потребують своєчасного та обов’язкового вивчення персоналом; територіальна хаотичність філій компанії; обмежений час для вивчення нового матеріалу; переважна кількість працівників, які здобули освіту за традиційною формою навчання; мінімальний бюджет, виділений на програму навчання персоналу; зафіксовано велику кількість співробітників, які потребують подальшого навчання. Виокремлено заходи щодо систематизації навчальних процесів в електронному навчанні: залучення до навчальних програм фахівців різних категорій; створення індивідуальних програм, які передбачають комплексне навчання залежно від спеціалізації, професіоналізму, стажу працівника і отриманого ним раніше навчання; розвиток в організації культури якісного самонавчання; планування різних навчальних заходів; швидка, ефективна допомога в досягненні бізнес-цілей; отримання об’ємних аналітичних даних за підсумками навчання. Охарактеризовано умови успішного впровадження електронного навчання. Підкреслено, що успіх впровадження e-learning – це правильний підхід до організації потужної навчальної системи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4147
ISSN: 2310-9653
Розташовується у зібраннях:2020/ №2(25)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
29 І. М. Хмиров.pdfелектронне видання325,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.