Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4147
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХмиров, І. М.-
dc.contributor.authorKhmyrov, I. М.-
dc.date.accessioned2020-12-14T13:45:23Z-
dc.date.available2020-12-14T13:45:23Z-
dc.date.issued2020-12-14-
dc.identifier.citationХмиров І. М. Обгрунтування необхідності державної підтримки впровадження електронного навчання / І. М. Хмиров // Публічне управління та митне адміністрування. – 2020. - № 2(25). – С. 169 – 172uk_UA
dc.identifier.issn2310-9653-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4147-
dc.description.abstractУ статті обгрунтовано необхідність державної підтримки впровадження електронного навчання. Зокрема, окреслено переваги електронного навчання: підвищення кваліфікації, надання цінних, вузькоспеціалізованих знань відбувається без відриву співробітників від основного робочого місця; вибір відповідної системи навчання дозволяє компанії оптимізувати фінансові витрати на освіту персоналу; е-learning охоплює величезні сфери і напрями бізнесу; електронна освіта дає можли- вість індивідуальних занять і самостійного вивчення матеріалу в необхідному обсязі; у процесі електронного навчання учасники можуть консультуватися з викладачами в режимі онлайн; навчальні програми містять комплекси вправ і практичних завдань із залученням мультимедійних рішень. Визначено ключові проблеми впровадження електронного навчання: розробка нестандартних виробничих процесів, які потребують своєчасного та обов’язкового вивчення персоналом; територіальна хаотичність філій компанії; обмежений час для вивчення нового матеріалу; переважна кількість працівників, які здобули освіту за традиційною формою навчання; мінімальний бюджет, виділений на програму навчання персоналу; зафіксовано велику кількість співробітників, які потребують подальшого навчання. Виокремлено заходи щодо систематизації навчальних процесів в електронному навчанні: залучення до навчальних програм фахівців різних категорій; створення індивідуальних програм, які передбачають комплексне навчання залежно від спеціалізації, професіоналізму, стажу працівника і отриманого ним раніше навчання; розвиток в організації культури якісного самонавчання; планування різних навчальних заходів; швидка, ефективна допомога в досягненні бізнес-цілей; отримання об’ємних аналітичних даних за підсумками навчання. Охарактеризовано умови успішного впровадження електронного навчання. Підкреслено, що успіх впровадження e-learning – це правильний підхід до організації потужної навчальної системи.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПублічне управління та митне адміністрування;2020. - № 2(25)-
dc.subjectелектронне навчанняuk_UA
dc.subjectдержавна підтримкаuk_UA
dc.subjectнавчальний процесuk_UA
dc.subjectкомплексне навчанняuk_UA
dc.subjectelectronic traininguk_UA
dc.subjectstate supportuk_UA
dc.subjecteducational processuk_UA
dc.subjectcomplex traininguk_UA
dc.titleОбгрунтування необхідності державної підтримки впровадження електронного навчанняuk_UA
dc.title.alternativeJustification of reasonably need of the state support of electronic training introductionuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2020/ №2(25)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
29 І. М. Хмиров.pdfелектронне видання325,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.