Please use this identifier to cite or link to this item:
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/4071
Title: | Теоретичні засади реалізації державної екологічної політики в Україні |
Other Titles: | Theoretical foundations for the implementation of state environmental policy in Ukraine |
Authors: | Швець, В. А. Shvets, V. A. |
Keywords: | державна політика державна екологічна політика глобалізація екологічна криза охорона навколишнього середовища екологічні проблеми людства state policy state environmental policy globalization environmental crisis environmental protection environmental problems of mankind |
Issue Date: | 14-Sep-2020 |
Publisher: | Університет митної справи та фінансів |
Citation: | Швець В. А. Теоретичні засади реалізації державної екологічної політики в Україні / В. А. Швець // Публічне управління та митне адміністрування. - 2020. - № 1 (24).- С. 5 – 8 |
Series/Report no.: | Публічне управління та митне адміністрування;2020. - № 1 (24) |
Abstract: | Визначено, що основними мотивами діяльності суб’єктів у межах реалізації державної екологічної політики виступають екологічні потреби та інтереси (які проявляються в різному розумінні соціальними групами, у протиріччях між власними потребами і природними ресурсами). Соціальні умови задоволення екологічних потреб часто прямо протилежні тим, які потрібні для задоволення інших матеріальних потреб. Державна екологічна політика – це діяльність державних органів, спрямована на забезпечення конституційного права кожного на безпечне для життя і здоров’я довкілля та на відшкодування завданої порушенням цього права шкоди. Екологічну політику також можуть мати окремі підприємства чи організації. Вирішення проблеми національних та регіональних соціально-екологічних криз має базуватися на міжнародних вимогах у сфері охорони навколишнього середовища, враховувати позитивний досвід еколого-політичної діяльності, накопичений іншими державами, поступово вдаючись до напрямів реалізації регіональної екологічної політики. Обґрунтовано, що низький рівень інформованості основної маси населення про стан навколишнього природного середовища, недостатня структурованість екологічних інтересів суспільства і відсутність їх політичної агрегації зумовлюють периферійну роль екологічної проблематики в політичному дискурсі. Визначено, що для підвищення ефективності взаємодії і координації діяльності орга- нів державної влади законодавчо передбачено два основних механізми. По-перше, вдосконалення розмежування повноважень між різними рівнями влади, по-друге, встановлення показників стану навколишнього середовища і екологічної безпеки на територіальному рівні як критерію оцінки ефективності діяльності органів державної влади на місцях. |
URI: | http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4071 |
ISSN: | 2310-9653 |
Appears in Collections: | 2020/ №1(24) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
1 В. А. Швець, С.5-8.pdf | електронне видання | 339,35 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.