Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4071
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШвець, В. А.-
dc.contributor.authorShvets, V. A.-
dc.date.accessioned2020-09-14T08:35:13Z-
dc.date.available2020-09-14T08:35:13Z-
dc.date.issued2020-09-14-
dc.identifier.citationШвець В. А. Теоретичні засади реалізації державної екологічної політики в Україні / В. А. Швець // Публічне управління та митне адміністрування. - 2020. - № 1 (24).- С. 5 – 8uk_UA
dc.identifier.issn2310-9653-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4071-
dc.description.abstractВизначено, що основними мотивами діяльності суб’єктів у межах реалізації державної екологічної політики виступають екологічні потреби та інтереси (які проявляються в різному розумінні соціальними групами, у протиріччях між власними потребами і природними ресурсами). Соціальні умови задоволення екологічних потреб часто прямо протилежні тим, які потрібні для задоволення інших матеріальних потреб. Державна екологічна політика – це діяльність державних органів, спрямована на забезпечення конституційного права кожного на безпечне для життя і здоров’я довкілля та на відшкодування завданої порушенням цього права шкоди. Екологічну політику також можуть мати окремі підприємства чи організації. Вирішення проблеми національних та регіональних соціально-екологічних криз має базуватися на міжнародних вимогах у сфері охорони навколишнього середовища, враховувати позитивний досвід еколого-політичної діяльності, накопичений іншими державами, поступово вдаючись до напрямів реалізації регіональної екологічної політики. Обґрунтовано, що низький рівень інформованості основної маси населення про стан навколишнього природного середовища, недостатня структурованість екологічних інтересів суспільства і відсутність їх політичної агрегації зумовлюють периферійну роль екологічної проблематики в політичному дискурсі. Визначено, що для підвищення ефективності взаємодії і координації діяльності орга- нів державної влади законодавчо передбачено два основних механізми. По-перше, вдосконалення розмежування повноважень між різними рівнями влади, по-друге, встановлення показників стану навколишнього середовища і екологічної безпеки на територіальному рівні як критерію оцінки ефективності діяльності органів державної влади на місцях.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПублічне управління та митне адміністрування;2020. - № 1 (24)-
dc.subjectдержавна політикаuk_UA
dc.subjectдержавна екологічна політикаuk_UA
dc.subjectглобалізаціяuk_UA
dc.subjectекологічна кризаuk_UA
dc.subjectохорона навколишнього середовищаuk_UA
dc.subjectекологічні проблеми людстваuk_UA
dc.subjectstate policyuk_UA
dc.subjectstate environmental policyuk_UA
dc.subjectglobalizationuk_UA
dc.subjectenvironmental crisisuk_UA
dc.subjectenvironmental protectionuk_UA
dc.subjectenvironmental problems of mankinduk_UA
dc.titleТеоретичні засади реалізації державної екологічної політики в Україніuk_UA
dc.title.alternativeTheoretical foundations for the implementation of state environmental policy in Ukraineuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2020/ №1(24)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1 В. А. Швець, С.5-8.pdfелектронне видання339,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.