Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4016
Назва: Правове регулювання маркетингової інформації
Інші назви: Legal regulation of marketing information
Автори: Котерлін, І. Б.
Koterlin, І. В.
Ключові слова: маркетингова інформація
інформаційна система
доступ до інформації
комерційна таємниця
статистична інформація
соціологічна інформація
первинна та вторинна інформація
конфіденційна інформація
персональні дані
публічна інформація
інформація про особу
інформація про товар
презумпція відкритості інформації
marketing information
information system
access to information
commercial secret
statistic information
sociological information
primary and secondary information
confidential information
personal data
public information
information about person
information about goods
presumption of information accessibility
Дата публікації: 31-сер-2020
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Котерлін І. Б. Правове регулювання маркетингової інформації / І. Б. Котерлін // Правова позиція. - 2020. - № 1 (26). – С. 48 - 51
Серія/номер: Правова позиція;2020. - № 1 (26)
Короткий огляд (реферат): У статті аналізується поняття маркетингової інформації як правової категорії, маркетингової діяльності як управління підприємством, що ставить за мету завоювання й утримання ринків збуту продукції для отримання прибутків. Така діяльність здійснюється на основі збору і систематизації інформації, її утримання в межах комерційної структури або публічного поширення. У результаті розгляду маркетингового комплексу крізь призму правового регулювання визначається необхідність опиратися на законодавство, яке регламентує його складові частини стосовно інформації про товар, його збут, ціну, захист прав споживачів, внутрішнє управління підприємством та персоналом на основі збереження комерційної таємниці. У статті робиться спроба дати характеристику маркетингової інформації як правової категорії із зазначенням її основних ознак. Маркетингова інформація визначається як така, що сформована на основі системи взаємозв’язку осіб, технічних засобів і методичних прийомів, призначена для створення панівного становища на ринку на засадах збору, класифікації, аналізу, оцінки і поширення актуальної, своєчасної і точної інформації. Вона використовується з метою вдосконалення планування, конвертації її форм і нових знань про споживача та його потреби, контролю маркетингових заходів, надання її споживачам та суб’єктам публічного адміністрування. Маркетингова інформація включає також системи внутрішньої звітності, збору поточної інформації, її досліджень і аналізу. Розглядаючи законодавство, бачимо, що така інформація може бути як відкритою, так і з обмеженим доступом; тобто як із можливістю суб’єкта, що володіє маркетинговою інформацією, самостійно визначати доступ до неї, так і з імперативними засадами, визначеними законодавством щодо нерозголошення інформації. У статті порушуються проблемні питання належності та захисту інформації в інформаційних системах, захисту персональних даних та випадки неможливості віднесення інформації до категорії з обмеженим доступом. Розглядаються основні нормативно-правові акти в цій сфері та проблемні питання, що не врегульовані законодавством.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4016
ISSN: 2706-9079(Online)
2521-666X (Print)
Розташовується у зібраннях:2020/1(26)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10 Котерлін І. Б..pdfелектронне видання305,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.