Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3954
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСмерічевський, С. Ф.-
dc.contributor.authorШевченко, А. В.-
dc.contributor.authorСавельєв, М. С.-
dc.contributor.authorSmerichevskyi, S.-
dc.contributor.authorShevchenko, A.-
dc.contributor.authorSavelʹyev, M.-
dc.date.accessioned2020-08-12T09:10:10Z-
dc.date.available2020-08-12T09:10:10Z-
dc.date.issued2020-08-12-
dc.identifier.citationСмерічевський С. Ф. Оцінка лояльності споживачів до торгової марки / С. Ф. Смерічевський, А. В. Шевченко, М. С. Савельєв // Науковий погляд: економіка та управління. - 2020. - №1 (67). - С. 105 - 111uk_UA
dc.identifier.issn2706-9079(Online)-
dc.identifier.issn2521-666X (Print)-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3954-
dc.description.abstractУ статті розкрито суперечливі аспекти визначення поняття лояльності споживачів та досліджено основні його складові. Виокремлено та розкрито основні шляхи розвитку наукової думки практиків і науковців щодо лояльності споживачів. Визначено базові параметри споживчої лояльності в бізнес-просторі та запропоновано шляхи імплементації результатів маркетингової кампанії задля визначення напрямів підвищення лояльності. Визначено основні складові систем оцінки лояльності: аналіз відношення клієнта до товару, співвідношення кількості і частоти покупок, наявність і якість альтернативи, сталість суми покупки одного і того ж товару певної марки за певний проміжок часу задля пошуку оптимальної комунікації з цільовою аудиторією. Проведено дослідження клієнтів мережі кінотеатрів «Планета Кіно» з метою визначення показника лояльності. Сформульовано пошукові питання, гіпотези та використано кластерний аналіз. На основі аналізу визначено можливості щодо оптимізації процесів та залучення більшої аудиторії, а також запропоновано тактичні напрямки розвитку взаємодії із цільовою аудиторією торгової марки «Планета Кіно».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНауковий погляд: економіка та управління;2020. - №1 (67)-
dc.subjectлояльність споживачівuk_UA
dc.subjectмаркетингова кампаніяuk_UA
dc.subjectефективність комунікаційuk_UA
dc.subjectвзаємодія з цільовою аудиторієюuk_UA
dc.subjectбрендингuk_UA
dc.subjectcustomer loyaltyuk_UA
dc.subjectmarketing campaignuk_UA
dc.subjectcommunication efficiencyuk_UA
dc.subjectinteraction with the target audienceuk_UA
dc.subjectbrandinguk_UA
dc.titleОцінка лояльності споживачів до торгової маркиuk_UA
dc.title.alternativeConsumer loyalty assessment for a trademarkuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2020/1(67)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
17 Смерічевський С.Ф..pdfелектронне видання593,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.