Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/3948
Title: Перспективи розвитку ОТТ-реклами на онлайн-ринку
Other Titles: OTT-advertising developments on the online market
Authors: Капінус, Л. В.
Скригун, Н. П.
Петрович, М. В.
Kapinus, L.
Skrygun, N.
Petrovych, M.
Keywords: оver the top-реклама
онлайн-реклама
таргетинг
потокова передача
контент
відеомаркетинг
Інтернет-реклама
оver the top advertising
online advertising
targeting
streaming
content
video marketing
online advertising
Issue Date: 11-Aug-2020
Publisher: Університет митної справи та фінансів
Citation: Капінус Л. В. Перспективи розвитку ОТТ-реклами на онлайн-ринку / Л. В. Капінус, Н. П. Скригун, М. В. Петрович // Науковий погляд: економіка та управління. - 2020. - №1 (67). - С. 74 - 77
Series/Report no.: Науковий погляд: економіка та управління;2020. - №1 (67)
Abstract: У статті розглянуто сутність нового виду онлайн-реклами – ОТТ-реклами. Проаналізовано етапи поширення цього виду реклами як альтернативи традиційним рекламним повідомленням. З’ясовано недоліки та переваги ОТТ-реклами порівняно з рекламою на телебаченні. Визначено процес ціноутворення ОТТ-реклами та підходи до аналізу ефективності ОТТ-реклами. Розглянуто перспективи розвитку OTT-реклами, яка обіцяє зруйнувати традиційну телевізійну рекламу. Нова технологія передбачає надання потокового контенту на вимогу телеглядачам. Визначено, що у той час, коли широкомовні мережі і кабельні служби підтримують заздалегідь визначений графік інформаційних програм, потокові служби дають змогу глядачам переглядати відповідний їхнім бажанням контент. З’ясовано, що формування інформаційних баз даних клієнтів дає змогу маркетологам ідентифікувати групи потенційно зацікавлених споживачів відповідних продуктів.
URI: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3948
ISSN: 2521-666X
2706-9079(Online)
Appears in Collections:2020/1(67)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
11 Капінус Л.В..pdfелектронне видання374,62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.