Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3948
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКапінус, Л. В.-
dc.contributor.authorСкригун, Н. П.-
dc.contributor.authorПетрович, М. В.-
dc.contributor.authorKapinus, L.-
dc.contributor.authorSkrygun, N.-
dc.contributor.authorPetrovych, M.-
dc.date.accessioned2020-08-11T12:17:33Z-
dc.date.available2020-08-11T12:17:33Z-
dc.date.issued2020-08-11-
dc.identifier.citationКапінус Л. В. Перспективи розвитку ОТТ-реклами на онлайн-ринку / Л. В. Капінус, Н. П. Скригун, М. В. Петрович // Науковий погляд: економіка та управління. - 2020. - №1 (67). - С. 74 - 77uk_UA
dc.identifier.issn2521-666X-
dc.identifier.issn2706-9079(Online)-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3948-
dc.description.abstractУ статті розглянуто сутність нового виду онлайн-реклами – ОТТ-реклами. Проаналізовано етапи поширення цього виду реклами як альтернативи традиційним рекламним повідомленням. З’ясовано недоліки та переваги ОТТ-реклами порівняно з рекламою на телебаченні. Визначено процес ціноутворення ОТТ-реклами та підходи до аналізу ефективності ОТТ-реклами. Розглянуто перспективи розвитку OTT-реклами, яка обіцяє зруйнувати традиційну телевізійну рекламу. Нова технологія передбачає надання потокового контенту на вимогу телеглядачам. Визначено, що у той час, коли широкомовні мережі і кабельні служби підтримують заздалегідь визначений графік інформаційних програм, потокові служби дають змогу глядачам переглядати відповідний їхнім бажанням контент. З’ясовано, що формування інформаційних баз даних клієнтів дає змогу маркетологам ідентифікувати групи потенційно зацікавлених споживачів відповідних продуктів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНауковий погляд: економіка та управління;2020. - №1 (67)-
dc.subjectоver the top-рекламаuk_UA
dc.subjectонлайн-рекламаuk_UA
dc.subjectтаргетингuk_UA
dc.subjectпотокова передачаuk_UA
dc.subjectконтентuk_UA
dc.subjectвідеомаркетингuk_UA
dc.subjectІнтернет-рекламаuk_UA
dc.subjectоver the top advertisinguk_UA
dc.subjectonline advertisinguk_UA
dc.subjecttargetinguk_UA
dc.subjectstreaminguk_UA
dc.subjectcontentuk_UA
dc.subjectvideo marketinguk_UA
dc.subjectonline advertisinguk_UA
dc.titleПерспективи розвитку ОТТ-реклами на онлайн-ринкуuk_UA
dc.title.alternativeOTT-advertising developments on the online marketuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2020/1(67)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11 Капінус Л.В..pdfелектронне видання374,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.