Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/3908
Название: Управління брендинговими стратегіями на ринку туристичних послуг
Другие названия: Management of branding strategies in the market of tourist services
Авторы: Долга, Г. В.
Dolha, H.
Ключевые слова: туризм
туристичний ринок
бренд
стратегія
брендингові стратегії
маркетингові стратегії
tourism
tourism market
brand, branding
strategy
branding strategies
marketing strategies
Дата публикации: 1-июн-2020
Издательство: Університет митної справи та фінансів
Библиографическое описание: Долга Г. В. Управління брендинговими стратегіями на ринку туристичних послуг / Г. В. Долга // Науковий погляд: економіка та управління. – 2019. - № 4 (66). – С. 60 – 67
Серия/номер: Науковий погляд: економіка та управління;2019. - № 4 (66)
Аннотация: У статті досліджено науково-прикладні положення щодо управління брендинговими стратегіями на ринку туристичних послуг. Розглянуто теоретичні основи сутності та значення бренду в сучасних умовах. Визначено специфіку бренду. Відзначено особливості формування брендингових стратегій на прикладі туристичного ринку. Виявлено особливості процесу формування бренду туристичних напрямів. Детерміновано концептуальні засади брендингу у діяльності туристичних підприємств. Обґрунтовано новий підхід до розвитку успішної стратегії підприємства. Встановлено, що визначення правильної стратегії є запорукою успіху підприємства. Узагальнено стратегії брендингу туристичного підприємства. Висновки та рекомендації засновано на результатах діяльності міжнародних брендів і практичного використання різних методів маркетингових стратегій
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3908
ISSN: 2310-0672
Располагается в коллекциях:2019/4(66)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
10 Долга Г.В..pdfелектронне видання364,95 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.