Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/3908
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorДолга, Г. В.-
dc.contributor.authorDolha, H.-
dc.date.accessioned2020-06-03T12:44:46Z-
dc.date.available2020-06-03T12:44:46Z-
dc.date.issued2020-06-01-
dc.identifier.citationДолга Г. В. Управління брендинговими стратегіями на ринку туристичних послуг / Г. В. Долга // Науковий погляд: економіка та управління. – 2019. - № 4 (66). – С. 60 – 67uk_UA
dc.identifier.issn2310-0672-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3908-
dc.description.abstractУ статті досліджено науково-прикладні положення щодо управління брендинговими стратегіями на ринку туристичних послуг. Розглянуто теоретичні основи сутності та значення бренду в сучасних умовах. Визначено специфіку бренду. Відзначено особливості формування брендингових стратегій на прикладі туристичного ринку. Виявлено особливості процесу формування бренду туристичних напрямів. Детерміновано концептуальні засади брендингу у діяльності туристичних підприємств. Обґрунтовано новий підхід до розвитку успішної стратегії підприємства. Встановлено, що визначення правильної стратегії є запорукою успіху підприємства. Узагальнено стратегії брендингу туристичного підприємства. Висновки та рекомендації засновано на результатах діяльності міжнародних брендів і практичного використання різних методів маркетингових стратегійuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНауковий погляд: економіка та управління;2019. - № 4 (66)-
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectтуристичний ринокuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectбрендингові стратегіїuk_UA
dc.subjectмаркетингові стратегіїuk_UA
dc.subjecttourismuk_UA
dc.subjecttourism marketuk_UA
dc.subjectbrand, brandinguk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.subjectbranding strategiesuk_UA
dc.subjectmarketing strategiesuk_UA
dc.titleУправління брендинговими стратегіями на ринку туристичних послугuk_UA
dc.title.alternativeManagement of branding strategies in the market of tourist servicesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:2019/4(66)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
10 Долга Г.В..pdfелектронне видання364,95 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.