Please use this identifier to cite or link to this item:
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/3908
Title: | Управління брендинговими стратегіями на ринку туристичних послуг |
Other Titles: | Management of branding strategies in the market of tourist services |
Authors: | Долга, Г. В. Dolha, H. |
Keywords: | туризм туристичний ринок бренд стратегія брендингові стратегії маркетингові стратегії tourism tourism market brand, branding strategy branding strategies marketing strategies |
Issue Date: | 1-Jun-2020 |
Publisher: | Університет митної справи та фінансів |
Citation: | Долга Г. В. Управління брендинговими стратегіями на ринку туристичних послуг / Г. В. Долга // Науковий погляд: економіка та управління. – 2019. - № 4 (66). – С. 60 – 67 |
Series/Report no.: | Науковий погляд: економіка та управління;2019. - № 4 (66) |
Abstract: | У статті досліджено науково-прикладні положення щодо управління брендинговими стратегіями на ринку туристичних послуг. Розглянуто теоретичні основи сутності та значення бренду в сучасних умовах. Визначено специфіку бренду. Відзначено особливості формування брендингових стратегій на прикладі туристичного ринку. Виявлено особливості процесу формування бренду туристичних напрямів. Детерміновано концептуальні засади брендингу у діяльності туристичних підприємств. Обґрунтовано новий підхід до розвитку успішної стратегії підприємства. Встановлено, що визначення правильної стратегії є запорукою успіху підприємства. Узагальнено стратегії брендингу туристичного підприємства. Висновки та рекомендації засновано на результатах діяльності міжнародних брендів і практичного використання різних методів маркетингових стратегій |
URI: | http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3908 |
ISSN: | 2310-0672 |
Appears in Collections: | 2019/4(66) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
10 Долга Г.В..pdf | електронне видання | 364,95 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.