Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3872
Назва: Євроінтеграційні напрями вдосконалення системи надання адміністративних послуг суспільства
Інші назви: Eurointegration areas for improvement the pubic services providing system
Автори: Тимченко, Л. М.
Timchenko, L. М.
Ключові слова: муніципальні та державні послуги
державне управління
органи державної влади
органи місцевого самоврядування
public, administrative, municipal, public services
public administration
public authorities
local self-government
Дата публікації: 18-лют-2020
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Тимченко Л. М. Євроінтеграційні напрями вдосконалення системи надання адміністративних послуг суспільства / Л. М. Тимченко // Правова позиція. – 2019. - № 4 (25). - С. 83 – 90
Серія/номер: Правова позиція;2019. - № 4 (25)
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячено аналізу законодавства Європейського Союзу щодо забезпечення якісних, доступних, професійних послуг органів влади населенню цих країн. Автор зазначає, що сектор послуг є настільки важливим в Європейському Союзі, що їх належне забезпечення регулюється первинним і вторинним законодавством, зокрема статями Договору про заснування Європейського Союзу та Договору про функціонування Європейського Союзу, окремого Протоколу до нього, а також кількома Директивами, прецедентним правом, Хартією засадничих прав Європейського Союзу. Значну роль у регулюванні сфери послуг відіграв Суд ЄС, який кілька разів виносив рішення по послугах загальноекономічного інтересу. Рішення Суду ЄС забезпечують основу для визначення загальноекономічного інтересу на національному рівні. Однак кожне рішення досягається на індивідуальній основі, з урахуванням умов і національних особливостей держав-членів. Автор звертає увагу, що 6 вересня 2001 р. Європейський Парламент схвалив резолюцію про затвердження Європейського кодексу належної адміністративної поведінки. Зазначений документ, ухвалений з певними змінами на основі проекту Омбудсмана ЄС, хоча і не є формально обов’язковим, проте користується значною повагою і авторитетом. Він справив значний вплив на законодавство і практику публічної служби в країнах ЄС, а також став основою прийняття етичних кодексів поведінки службовців окремих інституцій Союзу. Основні принципи надання адміністративних послуг у країнах ЄС лягли у основу законодавчого каркасу взаємодії органів місцевої влади та населення й забезпечили вектори відносин у сфері надання таких послуг, які мають специфічні правові форми діяльності місцевої влади. Автор робить висновок, що у значній кількості країн Європейського Союзу та у Великій Британії адміністративні послуги надаються в основному органами місцевого самоврядування. У той же час ключовим механізмом стимулювання підвищення якості надання адміністративних послуг населенню виступає диверсифікована система незалежної оцінки якості таких послуг, що необхідно впровадити й в Україні.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3872
ISSN: 2521-6473
Розташовується у зібраннях:2019/4(25)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12 Тимченко Л. М..pdfелектронне видання350,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.