Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3872
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТимченко, Л. М.-
dc.contributor.authorTimchenko, L. М.-
dc.date.accessioned2020-02-18T13:17:21Z-
dc.date.available2020-02-18T13:17:21Z-
dc.date.issued2020-02-18-
dc.identifier.citationТимченко Л. М. Євроінтеграційні напрями вдосконалення системи надання адміністративних послуг суспільства / Л. М. Тимченко // Правова позиція. – 2019. - № 4 (25). - С. 83 – 90uk_UA
dc.identifier.issn2521-6473-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3872-
dc.description.abstractСтаття присвячено аналізу законодавства Європейського Союзу щодо забезпечення якісних, доступних, професійних послуг органів влади населенню цих країн. Автор зазначає, що сектор послуг є настільки важливим в Європейському Союзі, що їх належне забезпечення регулюється первинним і вторинним законодавством, зокрема статями Договору про заснування Європейського Союзу та Договору про функціонування Європейського Союзу, окремого Протоколу до нього, а також кількома Директивами, прецедентним правом, Хартією засадничих прав Європейського Союзу. Значну роль у регулюванні сфери послуг відіграв Суд ЄС, який кілька разів виносив рішення по послугах загальноекономічного інтересу. Рішення Суду ЄС забезпечують основу для визначення загальноекономічного інтересу на національному рівні. Однак кожне рішення досягається на індивідуальній основі, з урахуванням умов і національних особливостей держав-членів. Автор звертає увагу, що 6 вересня 2001 р. Європейський Парламент схвалив резолюцію про затвердження Європейського кодексу належної адміністративної поведінки. Зазначений документ, ухвалений з певними змінами на основі проекту Омбудсмана ЄС, хоча і не є формально обов’язковим, проте користується значною повагою і авторитетом. Він справив значний вплив на законодавство і практику публічної служби в країнах ЄС, а також став основою прийняття етичних кодексів поведінки службовців окремих інституцій Союзу. Основні принципи надання адміністративних послуг у країнах ЄС лягли у основу законодавчого каркасу взаємодії органів місцевої влади та населення й забезпечили вектори відносин у сфері надання таких послуг, які мають специфічні правові форми діяльності місцевої влади. Автор робить висновок, що у значній кількості країн Європейського Союзу та у Великій Британії адміністративні послуги надаються в основному органами місцевого самоврядування. У той же час ключовим механізмом стимулювання підвищення якості надання адміністративних послуг населенню виступає диверсифікована система незалежної оцінки якості таких послуг, що необхідно впровадити й в Україні.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПравова позиція;2019. - № 4 (25)-
dc.subjectмуніципальні та державні послугиuk_UA
dc.subjectдержавне управлінняuk_UA
dc.subjectоргани державної владиuk_UA
dc.subjectоргани місцевого самоврядуванняuk_UA
dc.subjectpublic, administrative, municipal, public servicesuk_UA
dc.subjectpublic administrationuk_UA
dc.subjectpublic authoritiesuk_UA
dc.subjectlocal self-governmentuk_UA
dc.titleЄвроінтеграційні напрями вдосконалення системи надання адміністративних послуг суспільстваuk_UA
dc.title.alternativeEurointegration areas for improvement the pubic services providing systemuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2019/4(25)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12 Тимченко Л. М..pdfелектронне видання350,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.