Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/3854
Название: Удосконалення підходів до стратегування та маркетингового планування сталого розвитку регіону
Другие названия: Improving approaches to strategizing and marketing planning for sustainable development in the region
Авторы: Ільченко, В. М.
Горященко, Ю. Г.
Ilchenko, V.
Horiashchenko, Y.
Ключевые слова: стратегія
маркетингове планування
регіон
сталий розвиток
інструментарій
структурна схема
механизм
strategy
marketing planning
region
sustainable development
tools
structural scheme
mechanism
Дата публикации: 12-фев-2020
Издательство: ДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"
Библиографическое описание: Ільченко В. М. Удосконалення підходів до стратегування та маркетингового планування сталого розвитку регіону / В. М. Ільченко, Ю. Г. Горященко // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. - 2019. - Випуск 4 (21). – С. 381 - 389
Серия/номер: Східна Європа: економіка, бізнес та управління;2019. - Випуск 4 (21)
Аннотация: У статті окреслено можливі напрями стратегічного і маркетингового планування сталого розвитку України та промислових регіонів зокрема. Викладено стратегічне бачення розвитку відповідно до основних документів: Стратегії сталого розвитку України до 2030 р., Стратегії сталого розвитку «Україна – 2020», «Цілей сталого розвитку: Україна», Стратегії розвитку Дніпропетровської області на період до 2020 р. тощо. Запропоновано систему програмних дій у територіальному, функціональному та часовому аспектах, які можна втілити у дієвий механізм стратегії сталого розвитку. Дану систему дій апробовано під час розроблення стратегії сталого розвитку Привовчанської міської об’єднаної територіальної громади на період до 2025 р. Зазначено, що розроблення маркетингових стратегій для основних суб’єктів сталого розвитку – агенцій регіонального розвитку, місцевих рад, об’єднаних територіальних громад, фондів регіонального розвитку – дасть змогу використовувати дані суб’єкти як інструменти реалізації стратегії сталого розвитку більш ефективно.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3854
ISSN: 2518-1971
Располагается в коллекциях:Кафедра підприємництва та економіки підприємства

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
61.pdfелектронне видання397,79 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.