Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3854
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІльченко, В. М.-
dc.contributor.authorГорященко, Ю. Г.-
dc.contributor.authorIlchenko, V.-
dc.contributor.authorHoriashchenko, Y.-
dc.date.accessioned2020-02-12T14:12:22Z-
dc.date.available2020-02-12T14:12:22Z-
dc.date.issued2020-02-12-
dc.identifier.citationІльченко В. М. Удосконалення підходів до стратегування та маркетингового планування сталого розвитку регіону / В. М. Ільченко, Ю. Г. Горященко // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. - 2019. - Випуск 4 (21). – С. 381 - 389uk_UA
dc.identifier.issn2518-1971-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3854-
dc.description.abstractУ статті окреслено можливі напрями стратегічного і маркетингового планування сталого розвитку України та промислових регіонів зокрема. Викладено стратегічне бачення розвитку відповідно до основних документів: Стратегії сталого розвитку України до 2030 р., Стратегії сталого розвитку «Україна – 2020», «Цілей сталого розвитку: Україна», Стратегії розвитку Дніпропетровської області на період до 2020 р. тощо. Запропоновано систему програмних дій у територіальному, функціональному та часовому аспектах, які можна втілити у дієвий механізм стратегії сталого розвитку. Дану систему дій апробовано під час розроблення стратегії сталого розвитку Привовчанської міської об’єднаної територіальної громади на період до 2025 р. Зазначено, що розроблення маркетингових стратегій для основних суб’єктів сталого розвитку – агенцій регіонального розвитку, місцевих рад, об’єднаних територіальних громад, фондів регіонального розвитку – дасть змогу використовувати дані суб’єкти як інструменти реалізації стратегії сталого розвитку більш ефективно.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesСхідна Європа: економіка, бізнес та управління;2019. - Випуск 4 (21)-
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectмаркетингове плануванняuk_UA
dc.subjectрегіонuk_UA
dc.subjectсталий розвитокuk_UA
dc.subjectінструментарійuk_UA
dc.subjectструктурна схемаuk_UA
dc.subjectмеханизмuk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.subjectmarketing planninguk_UA
dc.subjectregionuk_UA
dc.subjectsustainable developmentuk_UA
dc.subjecttoolsuk_UA
dc.subjectstructural schemeuk_UA
dc.subjectmechanismuk_UA
dc.titleУдосконалення підходів до стратегування та маркетингового планування сталого розвитку регіонуuk_UA
dc.title.alternativeImproving approaches to strategizing and marketing planning for sustainable development in the regionuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра підприємництва та економіки підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
61.pdfелектронне видання397,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.